رییس موسسه یونیدرو در نمایشگاه اینوماین۳؛
کد خبر: ۳۶۲۲۹۶
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۵
0
رییس موسسه یونیدرو در بازدید از غرفه شرکت گل‌گهر در سومین جشنواره ایده‌های ارزش آفرین معدن و صنایع معدنی (اینوماین) در دانشگاه تهران گفت: یونیدرو در فضای تعامل بین دانشگاه و صنعت فعالیت می‌کند و ما باید پژوهش‌های دانشگاه را در قالب دفتر انتقال تکنولوژی به صنعت منتقل کنیم، اما اگر برای دانش تولید شده مشتری وجود نداشته باشد، کار ما به نتیجه نمی‌رسد.
قدردان مدیران تحول آفرین گل گهر هستیم
امید اصغری افزود: همکاری گل گهر به عنوان یک شرکت معدنی از یک طرف باعث انتقال تکنولوژی و از طرفی باعث به کار گرفته شدن تکنولوژی در بدنه صنعت و معدن می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه با حمایت مدیران تحول آفرین است که چنین رویداد‌های در این حد و اندازه در سطح کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: مدیران شرکت گل گهر در تمامی بخش‌ها چه دریافت ایده، چه ارائه نیاز‌های فناورانه شرکت‌ها، نهایت همکاری را داشته و قدردان ایشان هستیم. امیدواریم به واسطه این رویداد تعاملات‌مان را برای ارتقای بخش سنگ آهن کشور افزایش دهیم.

گفتنی است سومین اینوماین که از ۲۶ مهرماه با برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های دانش بنیان، ارائه نیاز‌های فناورانه و برگزاری پنل آغاز شد امروز به کار خود پایان داد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: