کد خبر: ۳۶۴۹۷۳
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
0
چراغ سبز پررنگ رئیسی برای واردات خودرو ماهیت سیاست اعمالی دولت سیزدهم را نشان می‌دهد.
چراغ سبز پررنگ رئیسی برای واردات خودرو
چراغ سبز پررنگ رئیسی برای واردات خودرو که با دستور رییس جمهور برای ترخیص خودرو‌های دپو شده در گمرکات صادر شد، ماهیت سیاست اعمالی دولت سیزدهم را نشان می‌دهد. زیرا دولت می‌خواهد با افزایش عرضه خودرو از جانب تولید داخل و واردات، بازار را به سمت آرامش هدایت کند.

با دستور مستقیم رئیس‌جمهور سید ابراهیم رئیسی مبنی بر پیگیری وضعیت خودرو‌های دپو شده در گمرک، پیش‌نویس پیشنهادی ازسوی گمرک ایران جهت تصویب در هیئت وزیران، به وزارت اقتصاد ارائه شده تا در هیئت دولت مورد بررسی قرار گیرد. در صورت تصویب، مهلت شش ماهه‌ای در اختیار صاحبان خودرو‌های رسوبی قرار می‌گیرد تا طبق ضوابط تعیین شده نسبت به ترخیص اقدام کنند.

بازی دولت قبل با ابزار مدیران سردرگم و عجیب گمرک با خودرو‌های دپو شدن در گمرکات کشور یکی از دلایل این تاخیر طولانی مدت است که در تاریخ ایران سابقه ندارد. طبق روال معقول اقتصادی، هر واردکننده‌ای می‌خواهد در سریعترین زمان ممکن کالای وارداتی خود را وارد کشور کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: