کد خبر: ۳۶۵۰۹۲
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
0
براساس گزارشی از شرکت پخش البرز، این شرکت از ابتدای سال تاکنون ۸۴ درصد افزایش درآمد را به ثبت رسانده است.

افزایش 84 درصدی درآمد شرکت پخش البرز

شرکت پخش البرز در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری مجموع درآمد عملیاتی از توزیع و فروش را برابر با ۶،۸۰۶ میلیارد ریال به ثبت رسانده و درآمد‌های تجمیعی به‌دست‌آمده از ابتدای سال مالی تاکنون نیز بالغ‌بر ۴۹،۲۹۲ میلیارد ریال به گزارش شده و میزان سرمایه ثبت‌شده تا پایان آبان ماه ۹۵۰ میلیارد ریال ارائه‌شده است.

افزایش 84 درصدی درآمد شرکت پخش البرز

بر پایه این گزارش، پخش البرز در آبان ماه سال جاری درآمدی که توانسته از خود بر جای بگذارد نسبت به ماه گذشته ۳ درصد افزایش را از توزیع و فروش ماهانه داشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۷۵ درصد رشد را تجربه کرده، پخش البرز از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه توانسته نسبت به سال گذشته ۸۴ درصد افزایش درآمد را به ثبت برساند.

 

درآمدی که پخش البرز در آبان ماه به دست آورده ۱۳ درصد افزایش را نسبت به میانگین درآمد‌ها را طی ۷ ماهه گذشته به همراه داشته و متوسط درآمد‌های ثبت شده طی ۸ ماهه گذشته ۶،۱۶۱ میلیارد ریال شناسایی‌شده و این در صورتی است که متوسط درآمد ماهانه اعلام‌شده طی ۱۲ ماهه سال گذشته با ۶۳۰،۸۹۳ میلیارد ریال بوده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: