May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۵۵۳۹
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۸
0
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از شناسایی یک شرکت هرمی و دستگیری اعضای آن خبر داد.
شناسایی و دستگیری اعضای یک شرکت هرمی در پایتخت

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از شناسایی یک شرکت هرمی و دستگیری ۱۸ عضو آن در جنوب تهران خبر داد.

سرهنگ موقوفه‌ای در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در محله ابوذر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی به عمل آمده صحت موضوع برای پلیس محرز شد و مأموران عملیات کلانتری ۱۶۱ ابوذر محل فعالیت اعضای این باند را در یک ساختمان مسکونی شناسایی کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه ماموران با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شده و ۱۶ نفر از اعضای این شرکت هرمی را به همراه ۲ سرشاخه اصلی شرکت دستگیر کردند ادامه داد: اعضای این شرکت اظهار داشتند که با پرداخت مبلغی برای کاریابی از استان‌های همجوار استان تهران به این محل مراجعه و تحت آموزش قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه تعدادی تجهیزات از قبیل لپ تاپ و تلفن همراه و ۳۸ جزوه آموزشی از این مکان کشف شد، خاطر نشان کرد: در بازرسی از محل فوق یک قبضه سلاح کمری جنگی به همراه ۵ عدد فشنگ جنگی از یکی از سرشاخه‌های اصلی شرکت کشف شد و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: