کد خبر: ۳۶۶۱۳۶
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹
0
ورود گردشگران از اقصی نقاط کشور به جزیره زیبای کیش در سه ماهه منتهی به آذر امسال بطور میانگین ۶۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است
افزایش ۶۷ درصدی ورود گردشگران به جزیره کیش
به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، فضل الله زرین جویی رئیس اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی معاونت گردشگری سازمان با بیان این که بر اساس آمار‌های سازمان جهانگردی "unwto" شیوع بیماری کرونا سبب کاهش ۷۰ درصدی تقاضای گردشگری در سطح جهان شده است، گفت: در این مدت جزیره کیش با کاهش ۲۷ درصدی گردشگران از شرایط مطلوب تری برخوردار بوده است.

زرین جویی با اشاره به ۷۶, ۸۵ و ۸۴ درصدی اشغال هتل‌ها در ماه‌های مهر، آبان و آذر امسال در جزیره کیش، اظهار داشت: با افزایش ۶۷ درصدی ورود مسافران به کیش نسبت به مدت مشابه سال گذشته این مهم بیانگر استقبال مردم برای انتخاب جزیره کیش به عنوان مقصد گردشگری خود بوده است.

وی در رابطه با اجرای برنامه‌های مدون حوزه معاونت گردشگری و توسعه سلامت کیش، گفت: نظارت‌های مشترک با هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراکز خدمات گردشگری به صورت مستمر در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی معاونت گردشگری سازمان، افزود: کاهش ۵۰ درصدی ظرفیت پذیرش مراکز ارائه دهنده خدمات گردشگری از قبیل"جنگ ها، مراکز تک برند، کنسرت ها، کشتی‌های تفریحی و کلوپ‌های تفریحات دریایی" از دیگر اقدامات حوزه گردشگری و مرکز توسعه سلامت کیش است.

گفتنی است لغو مصوبه استفاده از ظرفیت ۶۰ درصدی ایرلاین‌ها توسط سازمان هواپیمایی کشوری، آب و هوای مناسب در فصل‌های پاییز و زمستان، ادامه تعطیلات مدارس به دلیل شرایط کرونا و اعمال محدودیت‌های پروازی گردشگران به خارج کشور به خاطر شیوع بیماری کرونا از مولفه‌های اصلی افزایش سفر گردشگران به جزیره کیش است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: