کد خبر: ۳۶۶۲۶۷
۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
0
بازنشستگان تامین اجتماعی خواستار پرداختی عیدی کارگری شدند.
درخواست عیدی کارگری برای بازنشستگان تامین اجتماعی
جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی، از پرداخت عیدی کارمندی آخر سال انتقاد کردند و گفتند: تعیین میزان عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی براساس قانون، برعهده مدیرعامل سازمان است و امسال مدیرعامل جدید سازمان تامین اجتماعی می‌تواند به گونه‌ای تصمیم‌سازی کند که در حق بازنشستگان اجحاف نشود.

این بازنشستگان با بیان اینکه «پرداختِ عیدی کارمندی برای بازنشستگان کارگری کاملاً ناعادلانه است» افزودند: در سال‌های قبل هرچه نسبت به این موضوع اعتراض کردیم و بیانیه و طومار امضا کردیم، فایده نداشت. انتظار داریم امسال که دولت به درخواست ما توجه کنند و عیدی ما را کارگری بپردازند.

به گفته‌ی این بازنشستگان، وقتی همه‌ی محاسبات مزدی بازنشستگان تامین اجتماعی کارگری است، عادلانه نیست در ارتباط با عیدی جور دیگر تصمیم بگیرند و عیدی را کارمندی بپردازند. اگر قرار است عیدی بازنشستگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی کارمندی و به اندازه‌ی کارمندان دولت باشد، باید تمام تبعیض مزدی میان بازنشستگان همکار و غیر همکار نیز از میان برداشته شود و بازنشستگان به اندازه‌ی بدنه‌ی بازنشسته‌ی سازمان حقوق و مزایا بگیرند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: