کد خبر: ۳۶۷۱۵۹
۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
0
پروفسور ایرج توتونچیان بزرگترین اقتصاددان ایرانی متخصص پول و بانکداری اسلامی در نامه‌ای به سید ابراهیم رئیسی نکات مهمی را یادآور شد.
نامه اقتصاددان برجسته ایرانی به آیت الله رئیسی
جناب آقای رئیسی بعد از سلام. قسم جلاله میخورم که راه حل مشکلات پیچیده اقتصادی مملکت با قرار گرفتن در ریل لیبرال ها و نیاورانی ها قرار ندارد. من از این آقایان حدود یکسال قبل به منظور انتقاد از تناقضات سرمایه داری و معرفی اقتصاد اسلامی بر اساس احکام اسلامی و تجربه و تفحص بیش از چهل سال آنها را علنا به مناظره دعوت کردم، ولی تا کنون حتی یک نفر از آنها برای مناظره اظهار آمادگی نکرده است.

تمام افراد نفوذی هدفی جز تخریب مبانی اقتصادی- اجتماعی و فرهنگی و اسلامی ما ندارند. تصمیم گیران اقتصادی شما علیرغم داشتن دست پاک و نیت خیر ولی به دلیل ضعف علمی در توانایی تشخیص نیت و هدف این افراد عمیقا در چنبره برنامه های تخریبی آنها گرفتار هستند. یکی از موارد روشن انحراف و تخریب برنامه های آنها عبارت: «قرار است مبلغ ۵۰ هزار میلیارد تومان به صندوق تثبیت بازار سرمایه اضافه شود…» می باشد که رئیس سازمان بورس در بالا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: