May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۸۰۲۵
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
0
بانک کارآفرین در راستای ایفای تعهدات ​مسولیت اجتماعی بانک، اقدام به بازسازی و تجهیز سیستم گرمایشی مجتمع آموزشی آل احمد (مدرسه کودکان کار و بازمانده از تحصیل) کرد.
حمایت بانک کارآفرین از مدرسه کودکان کار و بازمانده از تحصیل
به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، مجتمع آموزشی آل احمد از جمله مدارس آموزشی کودکان کار است که با آموزش بیش از۴۰۰ کودک کار و بازمانده از تحصیل به کمک سیستم آموزشی کشور آمده است.

بنا به گفته سمانه سنگسری مدیر و موسس این مجتمع آموزشی، این مدرسه با قدمت بیش از پانزده سال از حدود دو از ده سال پیش رسما به عنوان مجتمع آموزرشی کودکان کار و بازمانده از تحصیل مجوز‌های لازم را اخذ کرده و نسبت به آموزش کودکان و خصوصا کودکان اتباع اقدام می‌کند.

به گفته وی، در حال حاضر ۴۰۰ دانش آموز دختر و پسر در دو شیفت صبح و ظهر در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

دانش آموزان این مجتمع که اغلب از کودکان کار افاغنه و ایرانی هستند بعد از تحصیل در این مجتمع کارنامه قانونی مورد تائید امور بین الملل آموزش و پرورش را دریافت می‌کنند و بعد از اخذ این گواهی امکان ادامه تحصیل در تمام مدارس ایران را دارند.

بر اساس این گزارش، همزمان با تکمیل بازسازی و تجهیز این مجتمع، در بازدید مدیران بانک کارآفرین از این مجتمع که صبح امروز انجام شد، علاوه بر کمک‌های انجام شده برای نوسازی مدرسه لوازم التحریر و وسایل کمک آموزشی، کتاب به دانش آموزان اهدا شد.

مجتمع آموزشی آل احمد (مدرسه کودکان کار و بازمانده از تحصیل) در منطقه شوش تهران قرار داردکه مجوز‌های لازم برای آموزش از اداره بین الملل آموزش و پرورش فعالیت می‌کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: