کد خبر: ۳۶۸۳۶۴
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
0

پس از این‌ که صرافی بایننس روند احراز هویت را اجباری کرد، فعالیت ایرانیان در آن عملاً غیر ممکن شد. صرافی کوکوین یکی از معدود صرافی‌های خارجی می‌باشد که با فعالیت ایرانیان مشکلی ندارد. به دلیل محدودیت‌های موجود در در سطح بین‌الملل و تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد، بسیاری از صرافی‌های خارجی اجازه فعالیت ایرانیان را را نمی‌دهند. اما صرافی کوین همچنان به خدمات‌دهی خود به ایرانیان ادامه داده تا جایی که یک جایگزین مناسب صرافی بایننس، برای کاربران ایرانی شده است. لازم به ذکر است که همچنان امکان احراز هویت در صرافی کوکوین برای مشتریان ایرانی وجود ندارد. اما از آنجایی که امکان فعالیت دراین صرافی بدون انجام احراز هویت وجود دارد، کاربران ایرانی می‌توانند روزانه تا سقف یک بیت کوین بدون احراز هویت برداشت داشته باشند.

صرافی کوکوین جز ده صرافی برتر ارز دیجیتال در دنیا می‌باشد. زمانی که این مطلب در حال نگارش است رتبه این صرافی در سایت کوین مارکت کپ ۴ است. به دلیل حجم بالای نقدینگی و امنیت مناسبی که این صرافی دارد، می‌توان آن را یک گزینه مناسب برای خرید و فروش ارز‌های دیجیتال در نظر گرفت. در ادامه این مطلب به طور خلاصه با این صرافی بیشتر آشنا می‌شویم و طریقه انتقال ارز به آن را خواهیم آموخت.

لیست ارزهای موجود در کوکوین

لیست ارزهای موجود در کوکوین

از صرافی کوکوین می‌توان به عنوان یکی از کاملترین صرافی‌ها در زمینه تعداد توکن‌هایی که برای مشتریان خود در دسترس قرار داده است نام برد. این صرافی طیف گسترده‌ای از ارز‌های دیجیتالی را برای مبادله در اختیار کاربران خود قرار داده است. در حال حاضر تعداد توکن‌های قابل مبادله درصرافی کوکوین بیش از ۵۰۰ عدد می‌باشد. این تعداد تقریباً می‌تواند سلیقه اکثر مشتریان را برآورده کند. برای بررسی دقیق این صرافی، لطفا صفحه نقد و بررسی تخصصی صرافی کوکوین را مشاهده کنید. شما در صرافی کوکوین علاوه بر رمز ارز‌های اصلی مانند Bitcoin، Ethereum، Litecoin، Tron، USDT، NEO، XRP، KCS، و…، می‌توانید طیف وسیعی از میم کوین‌های موجود در بازار را خرید و فروش کنید.

یکی از مزیت‌های خوب صرافی کوکوین، میزان نقدینگی بالای آن می‌باشد. به طور میانگین حجم مبادلات روزانه این صرافی ۵۶۶۶۰۰۰۰۰۰ دلار است. این رقم خود به تنهایی گویای این موضوع است که کاربران و مشتریان، به آن اعتماد کامل دارند و مبالغ سنگین در آن مبادله می‌کنند.  شاید دلیل این اعتماد، امنیت خوب این صرافی باشد. این صرافی برای بالا بردن امنیت حساب مشتریان خود از انواع روش‌های امنیتی و حفاظتی حساب کاربری استفاده می‌کند. برای نمونه می‌توان به استفاده از کد دو عاملی و پسورد چند لایه در آن اشاره کرد.

انتقال ارز به صرافی کوکوین | نحوه انتقال تتر از کوکوین به کوینکس

انتقال ارز به صرافی کوکوین

اگر قصد خرید یا فروش رمز ارز در صرافی کوکوین را دارید، بهتر است با روش‌های انتقال ارز به صرافی و بالعکس آشنا شوید. شما برای خرید از صرافی کوکوین نیاز به ارز تتر دارید. اگر این رمز ارز را در کیف پول خود دارید، تنها کافیست وارد حساب کاربری خود در صرافی شوید و آدرس کیف پول تتر آنرا را کپی کنید. در ادامه وارد کیف پول خود شده و تتر خود را به صرافی انتقال می‌دهید. پس از اینکه تتر را به صرافی کوکوین انتقال دادید، می‌توانید آن را به هر ارزی که مایل هستید تبدیل کنید، و در کیف پول اختصاصی خود صرافی آن را نگه دارید یا به کیف پول شخصی خود انتقال دهید. اگر تتر در کیف پول خود ندارید، به راحتی می‌توانید از طریق صرافی‌های داخلی مانند صرافی نوبیتکس یا صرافی اکسیر اقدام به خرید تتر کرده و به همان روش قبلی آن را به صرافی کوکوین انتقال دهید.

در واقع کلیه خدمات صرافی رمز ارز‌های خارجی را می‌توان با ارز تتر انجام داد. فرقی نمی‌کند که شما از صرافی کوکوین استفاده می‌کنید یا صرافی کوینکس، در هر حال با رمز ارز تتر به راحتی می‌توانید در کلیه صرافی‌ها فعالیت کنید. اگر قصد برداشت از صرافی کوکوین را داشته باشید، لازم است تمامی مراحل را به صورت برعکس انجام دهید. ابتدا رمز ارز مورد نظر خود را به تتر تبدیل کرده، و سپس آن را به یک صرافی ایرانی انتقال می‌دهید و در آنجا به ریال تبدیل می‌کند. اگر قصد برداشت تتر یا هررمز ارزی را از صرافی کوین و انتقال آن به صرافی کوینکس را دارید، لازم است ابتدا به حساب کاربری خود در صرافی کوینکس رفته و آدرس آن را از کیف پول صرافی خود کپی کنید. سپس به مراحل انتقال انجام می‌دهید.

لیست کشورهای تحریم صرافی کوکوین

لیست کشورهای تحریم صرافی کوکوین

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، صرافی کوکوین به واسطه نبود نیاز به احراز هویت، می‌تواند گزینه خوبی برای فعالیت ایرانیان باشد. اما در هر حال امکان ارسال مدارک و استفاده از تمامی امکانات صرافی برای ما وجود ندارد. انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال مناسب می‌تواند به طور مستقیم در سود و ضرر ما نقش داشته باشد. اگر می‌خواهید لیست صرافی‌های خارجی که به ایرانیان خدمات می‌دهند را مشاهده و بررسی کنید، پیشنهاد می‌کنیم که صفحه بررسی صرافی ارز‌های دیجیتال را را مشاهده کنید.

اما جالب است بدانید که تنها ایران نیست که اجازه احراز هویت در صرافی کوکوین را ندارند. برخی از کشور‌ها که برای فعالیت در این صرافی محدودیت دارند را در ادامه معرفی و به آن‌ها اشاره کرده‌ایم.

  • ایالات متحده آمریکا
  • کوبا
  • ایالت کبک کشور کانادا
  • سنگاپور
  • سوریه
  • کره شمالی
  • سودان
  • ایران

تمامی کشورهای ذکر شده امکان ارسال مدارک و احراز هویت در صرافی کوکوین را ندارند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: