کد خبر: ۳۶۸۴۹۹
۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳
0
نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس گفت: پدیده اتوبوس‌خوابی نتیجه عملکرد ۸ سال قبل دولت آقای روحانی است و کسانی که آن را مطرح می‌کنند در و اقع به دنبال فرار رو به جلو هستند.
پدیده اتوبوس‌خوابی نتیجه عملکرد دولت آقای روحانی است
ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی فضاسازی‌ها در مورد پدیده اتوبوس‌خوابی گفت: ما با پدیده اتوبوس‌خوابی عده‌ای مواجه هستیم، اما اولاً به آن گستردگی که بیان می‌شود نیست و ثانیاً آنچه هم که است نتیجه عملکرد دولت آقای روحانی است.

وی با بیان اینکه پدیده اجتماعی اتوبوس‌خوابی ربطی به دولت آقای رئیسی ندارد افزود: دولت آقای رئیسی هنوز مدیران رده‌های میانی خود را هم تغییر نداده و اگر چه دولت عوض شده، اما مدیران میانی همان مدیران آقای روحانی هستند.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس اظهار داشت:‌آقایانی که این مسائل را مطرح می‌کنند و سعی دارند آن را به گردن دولت آقای رئیسی بیندازند در واقع به دنبال فرافکنی و فرار به جلو هستند.

ابوترابی خاطرنشان کرد: پدیده اتوبوس‌خوابی معلول عملکرد کسانی است که در سال‌های قبل مورد حمایت همین آقایان بودند که امروز با فرافکنی به دنبال مقصر جلوه دادن دولت آقای رئیسی هستند و این وضعیت میراث به جا مانده از دولت قبل برای دولت آقای رئیسی است.

بعضی از رسانه‌ها و چهره‌های اصلاح‌طلب با اشاره به پدیده اتوبوس‌خوابی بعضی از مسافران سعی دارند این پدیده را به عملکرد دولت جدید ربط دهند.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: