April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۸۶۳۹
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
0
با ایجاد یک زنجیره هدفمند ظرفیت‌های ارزشمند کشور را از بالقوه به بالفعل مبدل کرده و از ظرفیت‌هایی که می‌تواند بسترساز شکوفایی کشور باشد استفاده میکند.
موسسه اعتباری ملل در راستای توسعه کشور گام برمی دارد
آقای جوادی مدیر عامل موسسه ملل در خصوص تبدیل موسسه به بانک گفت: موسسه ملل تمامی ویژگی ها، شرایط، توانمندی‌ها و شاخصه‌های بانکی برخوردار بوده و در تمامی سامانه‌هایی که بانک مرکزی راه اندازی کرده مثل شتاب، پایا و… کاملاً فعال و عضو می‌باشیم.

موسسه ملل با تحقق چهار شرط افزایش سرمایه، فروش دارایی‌ها و دو موضوع مراقبتی و مواظبتی، هیئت محترم عامل بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار موسسه ملل به بانک تبدیل خواهد شد.

موسسه ملل در تلاش است تا پایان سال ۱۴۰۰ بتوانیم مرحله اول که هیئت محترم بانک مرکزی تکلیف کرده به مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال از محل آورده نقدی سهامداران محترم افزایش سرمایه دهیم.

موسسه ملل می‌تواند تا نیمه سال ۱۴۰۱ از محل تجدید ارزیابی مبلغ ۲۰ هزار میلیارد ریال دیگر افزایش سرمایه داده تا سرمایه موسسه به مبلغ ۴۰ هزار میلیارد ریال برسد که این مهم پس از تایید بانک محترم مرکزی و سازمان بورس اوراق بهادار امکان پذیر خواهد بود.

تکالیف و تعهدات موسسه:
۱- بخش ودیعه مسکن تا به امروز ” ۸۲۰۰” فقره تسهیلات به متقاضیان اعطا شده است.
۲- به حمایت به موقع و بجا از ستادمبارزه با کرونا در دوران شیوع این بیماری وحشتناک در زمینه خرید و تولید ماسک، تهیه کپسول اکسیژن و اهدای دستگاه‌های ونتیلاتور اشاره کرد.
۳- بانکداری الکترونیک را قبل از همه بانک‌ها فعال کرد، بانکداری الکترونیکی علاوه بر امنیت در امور بانکی می‌تواند سفر‌های شهری را تقلیل داده و در صرفه جویی سوخت بسیار موثر باشد.
۴- تقید و تعهد موسسه مبنی بر بروزرسانی زیرساختها، تجهیزات و خدمات موسسه که بانک‌ها طبق استاندارد باید سه مرکز مجهز دیتاسنتر داشته باشند که بصورت همزمان فعالیت نمایند و در صورت بروز هرگونه مشکلی برای هریک از آن‌ها، مرکز بعدی وارد مدار گردد تا خدمت رسانی به هموطنان عزیز کشورمان دچار خلل و اشکال نگردد.
۵- موسسه ملل با ایجاد تولید و انگیزه در جهت شکوفایی و توسعه کشور گام‌های اساسی برداشته و در جهت آبادانی کشور تلاش می‌کند.

درآمد موسسه ملل در مهرماه ۱۴۰۰
درآمدی که اعتباری ملل در پایان ابتدای فصل از تسهیلات اعطایی به ثبت رسانده نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز افزایش ۱۰۰ درصدی را تجربه کرده و مقدار درآمدی که توانسته از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه به ثبت برساند با رشد ۳۲ درصدی نسبت به سال گذشته همراه بوده و شاهد آن هستیم که در پایان مهرماه تراز تجمیعی این مؤسسه مثبت ۴ بوده است.

بیشترین درآمد شناسایی‌شده “وملل” در مهرماه ۱۴۰۰ از بخش «مشارکت مدنی» با ۳،۷۳۹ میلیارد ریال بوده و پس‌ازآن نیز «سایر تسهیلات» با ۸۲۹ میلیارد ریال بیشترین درآمد را در از آن خودکرده، تسهیلات وصولی نیز بالغ‌بر ۲۰،۸۰۲ میلیارد ریال گزارش‌شده است. مقدار سود پرداختی بابت سپرده‌های سرمایه‌گذاری اعتباری ملل در مهرماه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۱۲۵ درصد افزایش پرداختی را به ثبت رسانده، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز ۳۰،۱۳۴ میلیارد ریال پرداختی جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری داشت.

بیشترین پرداختی طی دوره یک‌ماهه در اختیار بخش «سپرده‌های بلندمدت یک‌ساله» با ۲،۹۲۲ میلیارد ریال بوده که نسبت به ماه گذشته ۳ درصد افزایش پرداختی را به همراه داشته، همچنین سپرده‌های تسویه شده طی مهرماه سال جاری برابر با ۱۹،۵۷۳ میلیارد ریال گزارش‌شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: