کد خبر: ۳۷۰۱۲۲
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
0

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

 

اکثر افراد از وجود موهای زائد و ظاهر ناخوشایند آن رضایت ندارند و قادر به خرید دستگاه لیزر تیتانیوم نیستند. البته ها سالهاست که حذف موهای زائد توجه افراد را به خود جلب کرده و روش ها های متعددی در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است. ولی با پیشرفت تکنولوژی و بالا بردن سطح علمی، طراحی و عرضه دستگاه لیزر به یکی از بهترین روش های ممکن برای از بین بردن موهای زائد تبدیل شد، که اکثر ضعف های روش های سنتی را پوشش داد. البته امروزه در شهرهای ایران کلینیک های زیادی از دستگاههای متعدد لیزر برای مخاطبان خود استفاده می کنند که خرید و استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم به یکی از ایده آل ترین و بهترین گزینه های موجود تبدیل شده است. زیرا این دستگاه علاوه بر توانایی های همیشگی، مجموعه ای از قابلیت های کاربردی و جدید را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد که موجب رفع نیازهای آن ها می شود.

فروش ویژه و اقساط دستگاه لیزر تیتانیوم 2022

دستگاه لیزر Soprano Titanium یکی از به روزترین دستگاه های معرفی و وارد شده به دنیای زیبایی است که برای اولین بار در کلینیک های زیبایی بریتانیا مورد استفاده قرار گرفت. این دستگاه برای حذف موهای زائد از فناوری کولینگ استفاده کرده که باعث باز تعریف رفع و درمان موهای ناخواسته با استفاده از تکنولوژی لیزر شده است. لیزر تیتانیوم به طور همزمان امواج متعدد لیزر را شلیک کرده و تارهای مو را مورد هدف قرار می دهد، تا جایی که بدون ایجاد سوختگی و آسیب دیدگی، پوست های برنزه آن ها را نیز درمان می کند.

مشخصات فنی دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از کارآمدترین دستگاه های لیزر بوده که توانایی های پیشرفته درمانی ایمن، سریع و موثر را برای تمام پوست ها ارائه می دهد که قابلیت های آن به شرح زیر می باشد.

Superior SHR

حذف موهای ناخواسته با فناوری دستگاه لیزر تیتانیوم باعث می شود که همزمان پالس های کوتاه با سرعت بالا به سطح پوست تابانده و دمای آن قسمت بالا رود. فناوری گسترده In-Motion این امکان را به اپراتور می دهد تا از محل تحت درمان به دفعات زیاد عبور کند و فولیکول های مو را به طور موثر مورد هدف قرار دهد که از رشد دوباره موها پیشگیری نماید.

تکنولوژی Ice Plus Cooling

این تکنولوژی در تمام مراحل درمان و بدون ایجاد وقفه، سطح پوست را خنک نگه می دارد و پروسه درمان را بدون درد و آسان می نماید. بنابراین تکنولوژی Ice Plus Cooling با حفظ گرمای داخل پوست و هدف گیری محل فولیکول مو، دمای لایه ی  سطحی پوست را کنترل کرده و با ایجاد هوای خنک از سوختگی  و آسیب دیدگی پوست پیشگیری می کند.

اتصال دوتایی

دستگاه لیزر پلاتینیوم و تیتانیوم به اتصال دوگانه مجهز بوده که اپراتور می تواند به طور همزمان از دو اپلیکاتور استفاده کند. بنابراین اپراتور در طول یک درمان خاص می تواند در بین برنامه ها و همچنین تنظیمات متعدد جا به جا شده، درمانی کارآمدتر، ایمن تر و سریع تر ارائه دهد.

فروش ویژه و اقساط دستگاه لیزر تیتانیوم 2022

اپلیکاتور IN – 1 – 3

در دستگاه لیزر تیتانیوم از فناوری دایود خوشه ای یا همان Trio استفاده شده که اپلیکاتور با قطر تابش حدود 2 سانتی متر به طور همزمان می تواند 3 طول موج متعدد را ارائه دهد. حال این طول موج ها با نفوذ به بافت پوست در عمق های مختلف، ریشه یا فولیکول مو را مورد هدف قرار می دهند که به شرح زیر می باشند:

Alex 755 نانومتری برای تمام موهای ناخواسته با هر طیف رنگی

 Speed 810 نانومتری جهت ارائه درمان های بدون زمان و سریع

YAG 1064 نانومتر جهت درمان افرادی با پوست های تیره تر

اپلیکاتور Quattro 4

این لیزر دارای Quattro 4 بوده که این اپلیکاتور قطر تابش بزرگ به سایز 4 سانتی متر دارد. بنابراین چنین ویژگی برای هر مرکز زیبایی تخصصی یک سرمایه محسوب می شود و دستگاه در همان لحظه استفاده میتواند محلی را به اندازه 600 سانتی متر مربع پوشش دهد و در سریعترین زمان ممکن پروسه درمان را به اتمام برساند. حال با ادغام هر 3 نوع طول موج و در نتیجه افزایش سایز قطر تابش، حدود 40% پروسه درمان سریع تر و آسان تر انجام می گیرد.

دستگاه لیزر تیتانیوم - سری های مختلف اپلیکاتور

 

دستگاه لیزر الکس دایود و  تیتانیوم جهت افزایش بهداشت و ایمنی درمان، سری های مختلفی از اپلیکاتور را برای درمان بخش هایی از صورت، ناحیه بیکینی و بدن ارائه می دهد. طوری که سری مختص به صورت مناطق دشواری همچون سوراخ بینی و گوش ها را مورد هدف قرار می دهد. همچنین برای افزایش بهداشت در حین درمان قسمت های حساس همچون بیکینی از سری های  یک بار مصرف و جداگانه استفاده می شود.

تکنولوژی های موجود در دستگاه لیزر تیتانیوم

  • لیزر دایود الکس 755 نانومتری با قدرت متنوع

قدرت بسیار بالای امواج و در عین حال مجهز به سیستم خنک کننده به صورت مدام، پوشش دهی بالای محل درمان و نتیجه آن آسان نمودن مراحل درمان، پروسه درمان را برای انواع مو و پوست امکان پذیر نموده است.

  • جلسات درمانی بیشتر در مدت زمان کم

این دستگاه لیزر با استفاده از اپلیکاتور با قطر 4سانتی متر باعث می شود که مدت زمان هر جلسه درمانی به حداکثر برسد و بتوان افراد بیشتری را ویزیت نمود.

  • بهره گیری از امواج لیزر دایود و ان دی یانگ

لیزر تیتانیوم از طریق لیزر دایود بر پایه  ان دی یانگ با طول موج 1064 نانومتری باعث می شود که امواج از طریق ملانین فولیکول های مو جذب شده و از بین بردن موهای زائد را برای افراد با پوست تیره و برنزه را آسان نماید.

قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم

این دستگاه از طریق شرکت های معتبر و برندهای معروف وارد کشور می شود که قیمت آن را دلار روز تعیین می کند. البته عواملی همچون مدل دستگاه، قابلیت ، کیفیت و کارایی دستگاه بر قیمت آن اثر می گذارد که با مراجعه به سایت ها و مراکز معتبر می توان از نحوه خرید و قیمت آن مطلع شد. ناگفته نماند که مراکز معتبر باید دارای دستگاهی با ویژگی هایی همچون دارای گواهینامه بین المللی GMT و تاییدیه وزارت صنعت، تجارت، معدن، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دانشگاه علوم پزشکی باشد تا خریدار از خرید خود اطمینان یابد.

 

ارسال توسط تبلیغات در گوگل ارزان ادوردز20

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: