کد خبر: ۳۷۰۲۳۳
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷
0
رسانه یونانی مدعی شد بازیکن ملی پوش ایرانی آ. اک به یونان برگشته و در بازی مقابل امارات حضور ندارد.
ادعای عجیب رسانه یونانی درمورد حاج صفی
 باشگاه آ. اک قبل از آغاز دور هفتم و هشتم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ از فدراسیون ایران درخواست تا یکی از ۳ بازیکن ایرانی اش یعنی احسان حاج صفی، کریم انصاری فرد و میلاد محمدی را به اردوی تیم ملی دعوت نکند.

دلیل این درخواست آ. اک دو بازی مهم پیش رو برای این تیم در سوپر لیگ و جام حذفی بود، اما اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران درخواست یونانی را رد کرد.

کریم انصاری فرد و میلاد محمدی دو بازیکن آ. اک به اردوی تیم ملی قبل از بازی با عراق ملحق شدند، اما احسان حاج صفی به دلیل مثبت شدن تست کرونایش راهی تهران نشد.


حاج‌صفی به جای تیم‌ملی برای آ. اک بازی می‌کند

بعد از یک روز تست حاج صفی منفی شد. مدافع ایرانی تلاش کرد تا خود را به بازی عراق برساند، ولی در نهایت نتوانست به تهران برسد.

سایت «sdna» یونان مدعی شد احسان حاج صفی اردوی تیم ملی ایران را ترک کرد و روز گذشته به یونان رسیده و امروز نیز در تمرینات آ. اک شرکت کرده است.

این ادعا درحالی است که حاج صفی اصلا در تهران حضور پیدا نکرد.

باشگاه آ. اک بار دیگر با فدراسیون ایران نامه نگاری کرده و خواهان بازگشت میلاد محمدی و کریم انصاری فرد قبل از دو بازی حساس تیمش شد، ولی فدراسیون ایران درخواست آ. اک را به دلیل ابتلای ۱۰ بازیکن ایرانی و کمبود بازیکن نپذیرفت.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: