برای یادگیری تاتو بدن و صورت کدام آموزشگاه را ا نتخاب کنیم

زیبایی ظاهری یکی از مواردی است که برای همه ی افراد از اهمیت بالایی برخوردار است. برای به دست آوردن این زیبایی افراد زیادی به سراغ خدمات تاتو می روند. انجام خدمات تاتو در گذشته نیز وجود داشت و افراد  با وسایل ابتدایی اقدام به انجام تاتو بر روی بدن خود می کردند و حتی هر کدام از این تاتو ها  بیانگر فرقه و گروه خاصی بود. اما به مرور زمان کاربرد تاتو برای افراد دچار تغییر شد تا جایی که اخیرا خدمات تاتو یکی از شیوه های آرایش دائم است که افراد بر روی نقاط گوناگون بدن انجام می دهند.

برای افرادی که زمان زیادی را نمی توانند برای آرایش روزانه صرف نمایند و یا اشخاصی که مایل هستند عیوب ظاهری صورتشان برطرف شود، یا انواع طرح ها را بر روی بدن خود داشته باشند،  تاتو صورت بسیار کارآمد باشد.

در انجام خدمات تاتو صورت  به کمک یک سری از دستگاه های خاص، رنگ به لایه های پوست تزریق شده و جزئی از رنگدانه های پوست محسوب می شود. با توجه به تقاضای زیاد برای این روش زیباسازی، امروزه علاقه مندان بسیاری برای کسب درآمد به سمت این روش جذب شده اند. به همین جهت آموزشگاه های بسیاری هستند که تاتو کار حرفه ای آموزش می دهند.

انواع تاتو صورت

یکی از راه های زیبا سازی صورت آرایش کردن است و اکثر بانوان به آن علاقه مندند. یک آرایش بدون نقص نیازمند توانایی و تخصص بالاست. خیلی از بانوان علاقه مند به آرایش صورت هستند اما تخصص بالا را ندارند. همچنین لازم به ذکر است آرایش صورت  یک فرآیند طولانی و وقت گیر است. بهترین راه برای افرادی که دارای تخصص برای آرایش نیستند و یا وقت کافی را برای انجام آرایش را ندارند؛ انجام آرایش دائم است. آرایش دائم که به آنها تاتوی صورت نیز گفته می شود  یکی از راه های زیبایی دائم است.

این آرایش دائم بر روی اعضای مختلف صورت انجام می شود. از انواع خدمات تاتو بر روی صورت می توان به موارد زیر اشاره کرد.

1- خدمات تاتو ابرو: ابرو که یکی از مهم ترین اجزای صورت است که زیبا تاثیر بالایی در زیبایی چهره دارد. و اگر فردی ابروهایی کم پشت، نازک و غیر قرینه داشته باشد باعث زشت شدن چهره او می شود. به همین دلیل بانوانی که از این مشکلات رنج می برند و یا ابروهای آنان به چهره شان نمی آید به دنبال راه های مختلف از خدمات تاتو ابرو می روند. تاتو ابرو خود دارای شاخه های متفاوتی است. از مدل های متنوع تاتو می توان به تاتو قابدار، تاتو هاشور، سایه و... اشاره کرد. همچنین لازم به ذکر است یکی از راه های جدید که بسیار طبیعی است و طرفداران زیادی در بین بانوان دارد؛ تکنیک های میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ است.

آموزش تاتو صورت

1- انتخاب آموزشگاه حرفه ای

برای شروع یادگیری تاتو، آموزشگاه هایی که از اساتید حرفه ای، با سابقه و تکنیک های جدید برای آموزش این خدمات استفاده می نمایند، قطعا در اولویت قرار دارند.

کلینیک دکتر تاتو ایران با استفاده از آخرین تکنیک ها، سه مهارت فوق آموزش تاتو  را به صورت حرفه ای آموزش می دهد. در پایان دوره، هنرجویان برای اخذ مدرک معتبر و قابل ترجمه، به سازمان فنی حرفه ای معرفی می شوند.

2-یادگیری آموزش های جامع تاتو

اگر به دنبال درآمد بالا در رشته های مربوط به تاتو هستید، پیشنهاد می شود در ۳ مهارت تاتو بدن، تاتو ابرو و میکروپیگمنتیشن حرفه ای شوید.

 آموزش تاتو ابرو

قیمت تاتو دربحث آموزش تاتو که ابرو شامل ۳ مبحث آموزش میکروبلیدینگ ابرو، آموزش میکروشیدینگ ابرو و آموزش فیبروز می شود که هر کدام از روش ها مزایا و معایب خود را دارد.

میکروبلیدینگ ابرو یک تاتو نیمه دائم است. در این روش از سوزن های بسیار ظریف برای ایجاد خطوطی طبیعی شبیه به موی ابرو استفاده می شود.

در میکروشیدینگ ابرو خطوطی نزدیک به هم و سایه مانند در ابرو ایجاد می شود. یک تاتو کار حرفه ای باید بتواند تا دو تکنیک میکرو شیدینگ و میکروبلیدینگ را تلفیق کرده و یک کار زیبا و طبیعی ارائه دهد. این مورد در لاین های آموزش تاتو بسیار پرطرفدار است.

فیبروز ابرو یکی دیگر از روش های زیر مجموعه تاتو می باشد که با استفاده از رنگ های برند فی و سوزن های یکبار مصرف تلاش می شود تا نواقص ابرو برطرف شود. این روش ۶ ماه تا ۱ سال ماندگاری دارد.

آموزش میکروپیگمنتیشن

تفاوت روش میکروپیگمنتیشن با تکنیک های قبلی در میزان نفوذ سوزن ها به پوست است. در کلاس های آموزش میکروپیگمنتیشن می توان رفع نواقص و قرینه سازی اجزای صورت را انجام داد. از میکروپیگمنتیشن برای کشیدن خط چشم، خط لب، قرینه سازی ابروها و بن مژه استفاده می کنند.

یکی از بهترین کاربرد های این روش، تزریق رنگدانه به لب ها می باشد که باعث می گردد لب ها رنگ گرفته و حجیم تر به نظر برسند.

آموزش تاتو بدن

در آموزش تاتو بدن، انواع طرح های مدرن، سمبلیک و نماد ها بنا بر خواسته مشتری، بر روی پوست به وسیله دستگاه هایی که دارای سوزن کوچک هستند و رنگ را به زیر پوست تزریق می کنند، آموزش داده می شود. یک آموزشگاه حرفه ای در این رابطه لازم است تا دانستنی های آموزش تاتو بدن در خصوص نوع پوست، انتخاب سوزن مناسب برای هر طرح، نحوه ترمیم طرح، آموزش نگهداری از مدل، چگونگی پر کردن، سایه کاری، ایجاد نقش های سه بعدی، نحوه ایجاد لاین های گوناگون و غیره را بیان داشته و آموزش دهد.

سبکهای آموزش تاتو بدن کدامند؟

تریبال، فونت، بلک لایت، گری واش، تریدی، ژئومتریک، دات ورک، کاور و. . . همگی از سبکهای تاتو بدن محسوب می شوند.

مدرک تاتو :آیا تاتو مدرک دارد ؟

دوره آموزش تاتو جزو مهم ترین دوره های هر آکادمی است زیرا با توجه به اهمیت این حرفه، آزمون گیرنده مطمئنا سخت گیری بسیار زیادی در زمان آزمون خواهد کرد.

البته نباید نگران باشید، چون ما در دوره آموزش تاتو برای ورود به بازار کار شما را آموزش می دهیم و مطمئن باشید اگر در زمان آموزش دقت کافی داشته باشید، در زمان آزمون هم هیچ مشکلی ندارید.

کمی از مسئله دور شدیم و به اهمیت مدرک تاتو نپرداختیم، دقت داشته باشید که تنها در صورتی می توانید تاتو بدن انجام دهید که تمام مجوز های لازم را داشته باشید و عملا بدون این مجوز و مدرک ها تمام تخصص شما فقط به درد خودتان می خوره و عملا هیچ استفاده ای نمی توانید از این مهارت ببرید.

آموزش تاتو بدن در تهران مثل بيشتر شهرهاي جهان در مراكز آموزشي و مراكز خاصي صورت نمي گيرد و تدریس نمی شود در تهران آموزش تاتو بدن در سالن هاي زيبايي و آرايشگاه امكان پذير مي باشد.مهمترین چیز در ياد گيري اين حرفه ، تمرین ، تجزیه و تحلیل خطاها تحت نظارت دقیق یک مربی و یک استاد كار تاتو حرفه يي در اين سالن ها است.

 هزينه آموزش تاتو بدن 

هزينه آموزش تاتو بدن، بستگي به شهرت و معروفيت تاتو كار و هم چنين متناسب با دوره هاي آموزشي كه فرد مي گذراند نيز دارد. اين دوره هاي آموزشي شامل آموزش نوع طرح و اندازه تاتو ، قسمت هاي انتخاب شده بدن ، نحوه كار و سبك هاي مختلف خاكوبي مي باشد که هزینه آموزش تاتو بدن از كف قيمت از يك ميليون تومان در تهران براي دوره هاي مختلف شروع مي شود.

آموزش تاتو بدن و سلامتي

 درآموزش تاتو بدن ، علاوه بر ياد گيري مراقبت هاي نكات بهداشتي و استريل كردن وسايل خال كوبي و هم چنين رعايت دستور العمل هاي بهداشتي  پس از تاتو كردن به مشتري نيز آموزش و ارائه مي شود. مثلا به مشتري گفته مي شود به طور متوسط بسته به نوع طرح و اندازه آن ، معمولاً حدود 2-3 هفته طول می کشد تا بتوانید در استخر عمومي شنا کنید و نيز زمان شفابخشی پوست، بستگی به این دارد که شما  چطور از تاتو و پوست خود تان مراقبت می کنید.

همچنين در آموزش تاتو بدن ياد مي گيرد كه چطور به زيبايي بدن مشتري هايتان كمك كنيد . در بيماران پوستي كه موجب ريزش ابرو هاي آنها شده و امكان رويش دوباره ابرو نمي باشد ، در اين موارد تاتو به ايجاد ابرو به آنها كمك خواهد كرد . هم چنين سوختگي هاي بدن كه به صورت ناخوشايند ديده مي شود توسط هنر خال كوبي ، به طرح هاي جذاب و زيبا تبديل مي شوند. هنرمند تاتوكار امروزه با هنر خود ، ترك هاي جا مانده از دوران باداري و چاقي، ماه گرفتي، اثرات جا مانده از بخيه ها را به اثري زيبا تبديل مي كند و از نظر روانشناسي تاثير به سزايي و مثبتي  در روحيه ي افراد دارد.     

ارتباط با کلینیک دکتر تاتو تهران 

09120660447

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: