April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۰۵۶۹
۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۰
0
رئیس هلال احمر گچساران گفت: فرد ۵۵ ساله که در ارتفاعات جنوبی کوه دیل سقوط کرده ومصدوم شده بود نجات پیدا کرد.
نجات فرد گرفتار شده درارتفاعات جنوبی
سیدحمیدافرازیان گفت: امروز ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه ظهر گرفتار شدن یک مرد در ارتفاعات جنوبی کوه دیل (به سمت روستای آب توت) به هلال احمر این شهرستان گزارش داده شد.

وی بیان کرد: مرد ۵۵ ساله که برای چیدن گیاهان دارویی به ارتفاعات جنوبی کوه دیل (به سمت روستای آب توت) رفته و در آنجا مصدوم و گرفتار شده بود.

رئیس هلال احمر گچساران با اشاره به اینکه پس از اطلاع رسانی از این حادثه نیرو‌های امداد و نجات این نهاد به منطقه اعزام شدند، تصریح کرد: تیم ۴ نفره امداد و نجات هلال احمر شهرستان در ساعت ۱۴ به ارتفاعات مورد نظر و فرد مصدوم رسیدند وعملیات نجات او را آغاز کردند.


افرازیان عنوان کرد: پس از اقدامات لازم عملیات رهاسازی و فیکس کردن فرد مصدوم انجام شد و این فرد مصدوم به پایین ارتفاعات منتقل گردید و ساعت ۱۶ و ۲۰ دقیقه عصر نیز به اورژانس گچساران جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل داده شده است.

وی با اشاره به اینکه این فرد دچار آسیب دیدگی مهر‌های گردن و کمر، شکستگی ساق پای راست شده بود، گفت: این عملیات ساعت ۱۷ امروز توسط گروه عملیات امداد و نجات هلال احمر گچساران به پایان رسید.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: