کد خبر: ۳۷۱۶۰۳
۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
0
شرکت توانیر در نظر دارد در اقدامی فراگیر، شناسایی و رفع کانون‌های خطر در شبکه‌های توزیع سراسر کشور را اجرایی کند.
کانون‌های خطر در شبکه‌های توزیع سراسر کشور شناسایی می‌شود
شرکت توانیر در اقدامی فراگیر شناسایی و رفع کانون‌های خطر در شبکه‌های توزیع برق را در روز چهارشنبه ۴ اسفند با حضور بیش از ۵ هزار نفر از نیرو‌های عملیاتی آغاز خواهد کرد.

در این اقدام فراگیر که به صورت همزمان در سطح کشور آغاز خواهد شد، محور‌های کنترل و اصلاح حریم شبکه، جابه جایی و اصلاح پایه‌های قرار گرفته در معابر پس از تعریض و تغییرات مبلمان شهری، مقاوم سازی و تعویض پایه‌های معیوب در دستورکار سراسری اکیپ‌های عملیاتی و فنی قرار می‌گیرد.

همچنین ترمیم دریچه‌های معیوب پایه‌های روشنایی معابر، جمع آوری اشیاء اضافه و تابلو‌های تبلیغاتی مجاور پایه‌های شبکه برق و قفل و بست و ترمیم درب معیوب پست‌های زمینی، تابلو‌های زیرترانس، شالتر‌ها و جعبه‌های مستقیم از دیگر محور‌های این اقدام فراگیر خواهد بود.

بر اساس این گزارش، اصلاح کابل سرویس‌های بهم تنیده مشترکان روی پایه‌ها و جعبه‌های تقسیم نیز محور دیگری است که در این اقدام فراگیر نسبت به انجام آن اقدام خواهد شد.

طبق اعلام وزارت نیرو، هموطنان گرامی می‌توانند در صورت مشاهده مشکلات در شبکه‌های توزیع برق، خرابی شبکه، خرابی درب تابلو‌های برق و. این موارد را در اپلکیشین برق من ثبت و در این اقدام فراگیر همکاری کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: