کد خبر: ۳۷۱۷۱۰
۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
0
سود سهام عدالت تا پایان اسفند به حساب دارندگان این سهام واریز می‌شود.
واریز سود سهام عدالت؛ تا پایان اسفندماه
سهام عدالت در روز‌های پایانی سال به مرحله پرداخت سود رسیده است. مسئولان مربوط با فراه‍م کردن زیر ساخت‌های پرداخت از جمله سجام و شماره شبای دارندگان سهام عدالت آماده پرداخت سود می‌شوند.

دیشب سخنگوی سهام عدالت با نزدیک شدن به زمان واریز سود گفت: مردم نیاز نیست نه برای دریافت سود و نه برای ثبت نام سهام عدالت مراجعه حضوری داشته باشند.

اکبر حیدری سخنگوی کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی گفت: مسئولیت وصول و پرداخت سود عملکرد سال ۹۹ سهام عدالت و اعلام زمان آن بنا به مصوبه شورای عالی بورس با شرکت سپرده گذاری مرکزی است. پیش بینی می‌شود عملیات وصول و توزیع با توجه به جمعیت بالای دریافت کنندگان سود زمان بر باشد بنابراین تنها زمان دقیق واریز و میزان قطعی سود پرداختی از سوی مرجع یعنی سپرده گذاری مرکزی باید اطلاع رسانی شود.

این را باغستانی مدیر عامل سپرده گذاری مرکزی هم تایید کرده و می‌گوید: برآورد زمانی ما این است که در دهه سوم اسفند می‌توان سود را به حساب مشمولان واریز کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: