کد خبر: ۳۷۱۸۱۹
۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵
0
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان گفت: رئیس‌جمهور بیشترین حضور را در مجلس داشته و هر موقع نیاز باشد، به مجلس می‌آید.
رئیس‌جمهور هر زمان که نیاز باشد در مجلس حضور می‌یابد
حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین در جلسه علنی عصر امروز (دوشنبه دوم اسفند) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار کرد: زمانی که ارز ۴۲۰۰ تومانی توزیع می‌شد، اغلب نمایندگان مخالف بودند و خطاب به دولت سابق می‌گفتند که باید ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف شود. اختصاص ارز ۴۲۰۰ تومانی به معنای آن است که گویا ما دزد‌ها را رها کنیم و بعد به قوه قضائیه بگوییم این افراد را دستگیر کند.

وی اضافه کرد: زمانی که ارز فسادآور را تصویب می‌کنیم، کار قوه قضائیه بسیار سخت می‌شود، امروز دولت لایحه برای حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی آورده، اما برخی از نمایندگان با این مسئله مخالف هستند.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس‌جمهور باید به مجلس بیاید و به مردم و نمایندگان اطمینان دهد که با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی قرار نیست سفره مردم کوچک شود، کالا‌های اساسی را به دست نیاورند و یا آنکه کالا‌های اساسی را گران خریداری کنند.

نیک بین ادامه داد: اقتصاد کشور نیاز به جراحی عظیم دارد و همه باید از این موضوع حمایت کنیم و حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی باید انجام شود، نمایندگان هم درباره موضوع ارز ۴۲۰۰ تومانی نباید التهاب ایجاد کنند و ذکر این نکته حائز اهمیت است که همه نمایندگان مجلس و دولت طرفدار مردم هستند.

براساس این گزارش، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس که ریاست جلسه علنی را به عهده داشت، در پاسخ به تذکر این نماینده مجلس، گفت: مجلس شورای اسلامی در حال بررسی لایحه بودجه است و در صحن مجلس درباره این موضوع تصمیم‌گیری می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حجت‌الاسلام رئیسی بیشترین حضور را در مجلس داشته و گفته است که هر موقع نیاز باشد، به مجلس می‌آید و اگر ضرورت داشته باشد، حتماً از رئیس‌جمهور دعوت می‌شود که در مجلس حضور یابد.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: