کد خبر: ۳۷۲۴۳۲
۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹
0
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهرانبا اعلام اینکه کالبدگشایی جسد زهره فکور صبور انجام شده است تاکید کرد، تعیین علت فوت منوط به حصول نتایج آزمایشات سم شناسی و آسیب شناسی است.
کالبدگشایی جسد زهره فکور صبور انجام شد
دکتر مهدی فروزش مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با اشاره به احراز هویت جسد «زهره فکورصبور» از سوی پزشکی قانونی، اظهار کرد: پس از اعلام کشف جسد، پزشکان پزشکی قانونی در ساعات اولیه در صحنه فوت حضور پیدا کردند و ضمن بررسی صحنه و معاینه جسد، نسبت به تهیه گزارش و اعلام آن به مرجع قضایی اقدام خواهند نمود.

‌وی با بیان اینکه جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و صبح امروز مورد کالبدگشایی و معاینه تخصصی قرار گرفت، گفت: در معاینه ظاهری و کالبدگشایی صورت گرفته، علائم و شواهدی از آثار ضرب و جرح یافت نشد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران تصریح کرد: تعیین علت فوت منوط به حصول نتایج آزمایش‌های سم شناسی و آسیب شناسی خواهد بود و طی روز‌های آتی به مقام قضایی اعلام می‌شود.

‌وی افزود پیکر ایشان امروز قبل از ظهر و بعد از معاینات تخصصی تحویل بستگان درجه اول شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: