کد خبر: ۳۷۲۴۶۵
۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
0
ارزش سبد سهام عدالت یک میلیونی در حال حاضر ۲۲ میلیون و ۶۰۱ هزار تومان است و نسبت به شنبه که برابر با ۲۲ میلیون و ۷۲۲ هزار تومان بود، ۰.۵ درصد اُفت داشته است.
ارزش سهام عدالت کمتر از یک درصد افت کرد
شنبه (۷ اسفند) شاخص کل بورس با اُفت ۵ هزار و ۵۱۳ واحدی روی پله یک میلیون و ۲۸۲ هزار واحدی قرار گرفت. چهارشنبه (۱۱ اسفند) شاخص کل بورس با اُفت ۷۸۰ واحد روی پله یک میلیون و ۲۸۱ هزار واحدی قرار گرفت.

واریز سود سهام عدالت متوفیان با تعیین تکلیف سامانه انتقال به وراث ممکن می‌شود.

ارزش کل سبد ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت روز شنبه به ترتیب ۱۲ میلیون و ۶۲ هزار تومان، ۲۲ میلیون و ۷۲۲ هزار تومان رسید.

روز چهارشنبه هم ارزش کل سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ١١ میلیون و ٩٩٨ هزار تومان، ٢٢ میلیون و ۶٠١ هزار تومان رسید؛ بنابراین سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت، ۶۴ هزار تومان و سبد یک میلیون تومانی سهام عدالت ۱۲۱ هزار تومان در این هفته اُفت کرد.

به این ترتیب ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی که هم اکنون ۱۱ میلیون و ۹۹۸ هزار تومان است، نسبت به شنبه که برابر با ۱۲ میلیون و ۶۲ هزار تومان بود، ۰.۵۳ درصد اُفت داشته است.

همچنین ارزش سبد سهام عدالت یک میلیون تومانی که حالا ۲۲ میلیون و ۶۰۱ هزار تومان است، نسبت به شنبه ابتدای هفته که برابر با ۲۲ میلیون و ۷۲۲ هزار تومان بود ۰.۵ درصد اُفت داشته است.

شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانید نوسانات شرکت‌های بورسی زیر مجموعه سهام عدالت در هفته کاری گذشته در قالب جدول تنظیم شده مشاهده کنید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: