کد خبر: ۳۷۳۰۹۱
۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴
0
سردار مجید گفت: هرگونه توزیع، فروش و تبلیغ اقلام پیشگیری از بارداری در فضای مجازی جرم است و حتما با آن برخورد قاطعانه می‌شود.
فروش مجازی اقلام پیشگیری از بارداری جرم شد
سردار وحید مجید رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی کل کشور درباره فروش اقلام پیشگیری از بارداری در فضای مجازی، اظهار کرد: طی دو ماه گذشته یک طرح عملیاتی داشتیم و در ۱۰۰ کارگروه ویژه پلیس فتا با فروش دارو و اقلام بهداشتی در فضای مجازی برخورد کردیم.

وی با تاکید بر اینکه فروش کلیه دارو‌ها و اقلام پیشگیری از بارداری در فضای مجازی جرم است، افزود: هیچ سایت و کانالی اجازه فروش دارو را در فضای مجازی ندارد.

سردار مجید با اشاره به اینکه ۶ نفر را در حوزه فروش دارو سقط جنین در فضای مجازی دستگیر کردیم، ادامه داد: این افراد در استان‌های البرز، تهران و کرمانشاه بودند و برخورد‌ها همچنان با همکاری سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت ادامه دارد.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی کل کشور خاطرنشان کرد: هرگونه توزیع، فروش و تبلیغ اقلام پیشگیری از بارداری در فضای مجازی جرم است و حتما با آن برخورد قاطعانه می‌شود.

گفتنی است؛ براساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هرگونه توزیع رایگان و یارانه‌ای اقلام پیشگیری از بارداری در مراکز بهداشت و داروخانه‌ها ممنوع شده و ممکن است همین مسئله زمینه خرید و فروش این اقلام را به صورت غیر قانونی در فضای مجازی باز کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: