April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۳۱۷۰
۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
0
رئیس سازمان ثبت احوال کشور ضمن اشاره به راه‌اندازی مجدد تولید کارت هوشمند ملی، بیان کرد: متقاضیان کارت هوشمند ملی که موفق به تکمیل ثبت‌نام شدند قبل از پایان نیمه اول سال ۱۴۰۱ آن را دریافت خواهند کرد.
راه‌اندازی مجدد تولید کارت هوشمند ملی/صدور۲ میلیون کارت هوشمند ملی تا پایان سال
هاشم کارگر معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور ضمن اظهار داشت: در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های دولت مردمی برای خدمتگزاری و خدمات دهی مناسب و بهینه به مردم شریف، خوشبختانه به سرعت در مسیر ایفای تعهدات پیشین خود هستیم و با حمایت‌های وزیر محترم کشور و همت همکاران سازمان، ضمن راه‌اندازی مجدد تولید کارت هوشمند ملی، برنامه‌ریزی لازم جهت صدور و ارائه کارت به تمامی متقاضیان عزیز کارت هوشمند ملی که در گذشته موفق به تکمیل ثبت نام خویش گردیدند و بالغ بر حدود ۱۰ میلیون نفر می‌باشند انجام پذیرفته و ان‌شاءالله قبل از پایان نیمه اول سال ۱۴۰۱ آن را دریافت خواهند کرد.

معاون وزیر کشور افزود: با بسیج توانمندی‌های داخلی ضمن بهره گیری از توان و تخصص داخلی کشور، امروز از اندوخته خوبی در فناوری و دانش تولید کارت هوشمند ملی با بالاترین کیفیت ممکن برخوردار گردیدیم. این امر می‌تواند نمونه‌ای از شناخت امکانات، توانمندی‌ها و دانش موجود در کشور جهت تبدیل تهدید به فرصت باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نگاه تحولی به انجام امور و مسائل کشور که از سیاست‌های اصلی دولت سیزدهم می‌باشد، جزو راهبرد‌های اساسی سازمان ثبت احوال کشور است تا بتوان با بهره وری بیشتر نسبت به انجام تکالیف و وظایف مربوطه اقدام کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: