May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۳۲۸۷
۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
0
یک عضو هیات مدیره شرکت بیمه زندگی خاورمیانه، با بیان اینکه اطلاع رسانی در زمینه بیمه‌های عمر در کشور بسیارکم است، اظهار داشت: برای افزایش ضریب نفوذ بیمه‌های زندگی، تبلیغاتِ تنها کافی نیست، بلکه آگاهی دادن به مردم در این زمینه مفید است.
اطلاعات مردم از محصولات بیمه بسیار محدود است
"حسین سلیمی"، به بررسی وضعیت موجود بیمه‌های زندگی درکشور و نقش اطلاع رسانی شرکت‌های بیمه به جامعه پرداخت وگفت: آگاهی بیشتر مردم درمورد محصولات بیمه‌ای بسیار پایین است وحتی افراد تحصیلکرده جامعه هم نسبت به بیمه عمر اطلاعات کمی دارند.

وی، توضیح داد:درسیستم بانکی، افراد جامعه به دلیل استفاده روزمره، اطلاعات خوبی ازخدمات بانکی دارند، ولی اطلاعات مردم در رابطه با اینکه بیمه چه مزایایی دارد و یا اینکه اصلا بیمه عمر چیست و اینکه چراباید بیمه شوند، بسیار محدود است.

این عضو هیات مدیره شرکت بیمه زندگی خاورمیانه، تاکیدکرد: شرکت‌های بیمه باید خود را به اطلاع رسانی در خصوص بیمه‌های زندگی موظف بدانند، آن هم اطلاع رسانی که با هدف آگاهی دادن به مردم انجام شود تا نسبت به بیمه زندگی، مردم شناخت بیشتری پیدا کنند.

سلیمی، معتقد است که شرکت‌های بیمه باید افراد جامعه را از اثرات بیمه‌های زندگی برآینده خانواده و فرزندان آن‌ها مطلع کنند تا مردم بدانند که درصورت بروزحادثه چه حمایت‌هایی از آن‌ها خواهد شد و یا بدانند که بیمه‌های بازنشستگی چند نوع است و با وجود اقساط کم چه حمایتی از آن‌ها می‌شود.

این عضو هیات مدیره شرکت بیمه زندگی خاورمیانه، اظهارداشت: بیشتر مردم اطلاع کافی ندارند که بیمه عمر چه اثرات مثبتی در زندگی آن‌ها دارد، بنابراین اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از سوی صنعت بیمه باید کامل باشد، زیرا در زمینه رشد بیمه‌های زندگی از دنیا عقب هستیم.

سلیمی بیان کرد: در دنیا شرکت‌های بیمه، بانک‌ها را تاسیس می‌کنند بنابراین بسیار بزرگ و قوی هستند، اما در ایران این موضوع برعکس بوده و به بیمه توجه کافی نشده و این بانک‌ها هستند که شرکت بیمه را تاسیس می‌کنند.

وی، درخصوص وضعیت شرکت بیمه زندگی خاورمیانه گفت: رشد این شرکت برای سال ۱۴۰۰ بیش از پیش بینی‌های انجام شده بود و با توجه به اینکه این رشد در زمانی حاصل شد که وضع اقتصادی کشور رشدی منفی داشت، می‌توان گفت رشد بیمه زندگی خاورمیانه چشمگیر بوده است.

این عضو هیات مدیره شرکت بیمه زندگی خاورمیانه، عنوان کرد: با همه مشکلات زندگی و تورم، خریداران بیمه نسبت به پیش بینی ما یک رشد بسیار چشمگیری داشتند و اگر رشد مثبت اقتصادی را در کشور شاهد بودیم مردم هم به خرید بیمه نامه بیشتر ورود می‌کردند.

سلیمی، درپاسخ به این پرسش که این رشد در فروش بیمه زندگی خاورمیانه را مدیون کدام استراتژی هستید، گفت: بیشترین فعالیتی که بیمه زندگی خاورمیانه توانست انجام دهد این است که نمایندگان بسیار خوبی را جذب کردو افرادی انتخاب شدند که تبحر بالایی در زمینه بیمه زندگی داشتند.

وی، ادامه داد: انتخاب صحیح نماینده و امکاناتی که در اختیار آن‌ها قرارگرفت در رشد شرکت بیمه زندگی خاورمیانه تاثیرگذار بود و تمامی نمایندگان این شرکت در سال ۱۴۰۰ موفق بودند ضمن اینکه هیچ یک از شعب شهرستان‌های این شرکت هم ناموفق نبودند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: