کد خبر: ۳۷۳۷۴۵
۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸
0
رئیس ستاد سفرهاى دریایى نوروزى کشور با اعلام عبور از مرز ٢ میلیون سفر دریایى در نوروز ١٤٠١، گفت: در سال جارى با افزایش 15 درصدى مسافر دریایى نسبت به سال ٩٨ مواجه شده‌ایم.
سفرهای دریایی نورزو از مرز 2 میلیون گذشت
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، حسین عباس نژاد در رابطه با آخرین وضعیت سفرهایى دریایى نوروز ١٤٠١، اظهار داشت: آمار سفرهاى دریایى از ٢٥ اسفندماه سال گذشته تاکنون بر اساس طرح تسهیل سفرهاى دریاى نوروز از مرز ٢ میلیون سفر عبور کرده و خوشبختانه هیچگونه مشکل فنى و ایمنى وجود نداشته و خدمات ایمنى سفر به شکل مطلوب ارائه شده است.

وى ادامه داد: از بنادر و مجارى مجاز دریانوردى، عملیات‌ها به صورت روان و بى وقفه در حال انجام است و برخى بنادر کشور نظیر بنادر حقانى و ذاکرى ٢٤ ساعته در حال فعالیت هستند.

مدیرکل امور دریایى سازمان بنادر و دریانوردى با اشاره به افزایش تعداد شناور‌ها و صندلى در طرح تسهیل سفرهاى دریایى نوروز ١٤٠١، بیان کرد: طى ٢ سال اخیر که با شیوع ویروس کرونا همراه بودیم برخى شناور‌ها از رده خارج شدند و نگرانى مبنى بر این وجود داشت که با مشکل صندلى مواجه شویم، اما با همت شناورداران، مالکان، پیگیرى هاى سازمان بنادر دریانوردى و تسهیلات ارائه شده از سوى این سازمان با تعداد مضاعف شناور و صندلى چه در بخش خودرو و چه در بخش مسافر روبرو شدیم.

عباس نژاد با اعلام افزایش ١٥ درصدى مسافر دریایى در سال ١٤٠١ نسبت به سال ٩٨، اظهار داشت: در بخش در خودرو نیز با افزایش ٢٠ درصد افزایش مسافر خودرویى مواجه شده ایم.

وى ادامه داد: خوشبختانه در سال جارى با استقبال خوب مسافران در بخش سفرهاى دریایى روبرو هستیم.

رئیس ستاد سفرهاى دریایى نوروزى کشور با بیان اینکه مبادی و تردد غیرمجاز مهم‌ترین چالش ایمنی سفر‌های دریایی هستند، به مسافران توصیه کرد که از مبادى مجاز اعلام شده از سوى سازمان بنادر و دریانوردى چه در بخش تفریحات ساحلى و چه در بخش سفرهاى دریایى استفاده کنند تا با تضمین ایمنى و ارائه خدمات مطلوب روبرو شوند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: