کد خبر: ۳۷۴۲۲۳
۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
0
اولین سرویس تحویل هوایی شرکت مادر گوگل آغاز به کار کرده و محوله‌هایی از جمله دارو را به مشتریان تحویل می‌دهد.
اولین سرویس تحویل هوایی کالا رونمایی شد
گروهی از شرکت‌های حوزه فناوری به دنبال تحقق رویای تحویل دادن کالا در مناطق شهری آمریکا با هواپیما‌های بدون سرنشین هستند.

به گزارش gizmodo، برخی از بزرگترین شرکت‌های جهان مثل آمازون، والمارت و شرکت مادر گوگل یعنی آلفابت به طور رسمی فرآیند تحویل هوایی کالا را شروع کرده اند. ربات‌های پرنده این کار را انجام می‌دهند. شرکت سازنده هواپیما‌های بدون سرنشین Wing از اولین ارائه دهندگان ربات‌های پرنده است. این شرکت متعلق به آلفابت بوده و اولین سرویس تحویل هوایی کالا را در تگزاس راه اندازی کرده است. این محموله‌ها در چندین محله در سراسر منطقه دالاس تحویل داده می‌شوند.

ربات های پرنده

به گفته آدام وودورث مسئول فناوری شرکت Wing، بستنی، دارو و کیت کمک‌های اولیه به وسیله این پهپاد‌ها تحویل داده می‌شوند. البته صنعت تحویل هوایی کالا با چالش‌هایی از جمله تصادف هواپیما‌های بدون سرنشین یا برخورد با هواپیما‌های مسافربری رو به رو است.

تحویل هوایی کالا


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: