کد خبر: ۳۷۴۲۹۰
۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸
0
فرمانده پلیس راه ولی‌آباد (سیاه‌بیشه) کندوان با اشاره به اینکه محور کندوان فردا یک‌طرفه می‌شود، گفت: لاین شمال به جنوب محور کندوان بازگشایی شد و تردد اتوبوس در این مسیر بلامانع است.

کندوان از فردا یک طرفه می‌شودمحمد احمدی فرمانده پلیس راه ولی‌آباد (سیاه‌بیشه) کندوان از بازگشایی لاین شمال به جنوب محور کندوان خبر داد و اظهار کرد: لاین شمال به جنوب این محور به‌دلیل رانش مسدود شده بود که بعد از بهسازی، بازگشایی شده است.

وی گفت: با توجه به انسداد یک لاین محور کندوان، تردد اتوبوس در این مسیر ممنوع اعلام شده که باتوجه به بازگشایی مسیر تردد اتوبوس بلامانع است.

فرمانده پلیس راه ولی‌آباد (سیاه‌بیشه) کندوان  با اشاره به اینکه محور کندوان فردا یک‌طرفه می‌شود، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ فردا از مسیر شمال به جنوب تا ساعت ۲۲ امشب به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

این مسوول با بیان اینکه درصورت افزایش حجم ترافیک، این محدودیت تمدید می‌شود، اضافه کرد: توصیه پلیس به بومیان منطقه دزبن، طویر، سیاه بیشه، هریجان و پنجک این است قبل از ساعت ۱۷ به سمت شهرستان چالوس برگردند که با اجرای طرح یک طرفه شاهد بروز حادثه نباشیم.

احمدی در پایان با اعلام اینکه ترددهای نوروزی در محور کندوان ۵۰درصد افزایش داشت، گفت: بخش زیادی از کاربران این محور غیربومی هستند که لازم است باتوجه به اینکه آشنایی زیادی با این جاده‌ ندارند، توصیه‌ها و هشدارها را جدی بگیرند.

 

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: