کد خبر: ۳۷۴۸۱۱
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
0
قیمت فروش دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۵ هزار و ۴۵۰ تومان اعلام شد که نسبت به روز گذشته ۳۲ تومان افزایش یافت. قیمت دلار در بازار آزاد نیز به ۲۸ هزارو ۱۰۰ تومان رسید و دوباره به کانال ۲۸ هزار تومانی صعود کرد.
صعود دوباره دلار به کانال ۲۸ هزار تومان
امروز یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ قیمت فروش دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۵ هزار و ۴۵۰ تومان اعلام شد که نسبت به روز گذشته ۳۲ تومان افزایش قیمت داشت. امروز دلار در بازار آزاد نیز در حدود قیمت ۲۸ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد.

برخی کانال‌های تلگرامی و سایت‌ها قیمت فروش دلار را در ساعت تنظیم این خبر ۲۸ هزار تا ۲۸ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به روز گذشته، افزایشی بود.

تکذیب خبر آزادسازی دارایی ۷ میلیارد دلاری از سوی وزارت خارجه آمریکا مهم‌ترین دلیل افزایش مجدد قیمت دلار و صعود مجدد آن به کانال ۲۸ هزار تومان عنوان می‌شود. این در حالی است که امروز، مدیر امور بین‌الملل بانک مرکزی جزئیات جدیدی از مذاکرات اخیـر درخصوص آزادسازی وجوه مسدودی ایران را اعلام کرد. همچنین خبر‌های منتشر شده از مذاکرات وین نیز سیگنال‌های کاهشی به بازار مخابره نمی‌کند.

قیمت خرید و فروش دلار تا ساعت تنظیم این خبر، از سوی صرافی ملی نیز به ترتیب ۲۵ هزار و ۱۹۷ تومان و ۲۵ هزار و ۴۵۰ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به دیروز ۳۲ تومان افزایش یافت.

همچنین قیمت خرید یورو ۲۸ هزار و ۴۱۲ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۶۹۷ تومان از سوی صرافی ملی اعلام شد. قیمت فروش یورو نیز نسبت به روز گذشته ۵۵ تومان افزایش یافت.

امروز در اولین نرخ اعلامی از سوی صرافی ملی قیمت خرید و فروش دلار به ترتیب ۲۵ هزار و ۱۸۰ تومان و ۲۵ هزار و ۴۳۳ تومان اعلام شد. همچنین، قیمت خرید یورو ۲۸ هزار و ۳۵۷ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۶۴۲ تومان اعلام شد. امروز در اولین نرخ اعلامی از سوی این صرافی قیمت دلار و یورو افزایش یافت.

نرخ دلار در بازار متشکل ارز نیز ۲۵ هزار و ۳۲۲ تومان و نرخ یورو ۲۸ هزار و ۵۵۰ تومان اعلام شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: