خرید تلویزیون  امروزه یک نیاز اساسی محسوب می شود چرا که این نوع دستگاه ها به نقطه ی کانونی نشیمن و مرکز سرگرمی اعضای خانواده بدل شده اند. در فروشگاه اینترنتی بانه دات کام می توانید شاهد برند های محبوب و خوش نامی نظیر سونی «Sony»، سامسونگ «Samsung»، ال جی «LG»، پاناسونیک «Panasonic»، شارپ «Sharp»، فیلیپس «Philips»، توشیبا «Toshiba» باشید. هر کدام از این برندها برای جلب مشتریانشان، سعی کرده اند تکنولوژی های جدید و نوین را وارد دنیای تلویزیون ها کنند. امروزه دیگر جایی برای تلویزیون های crt وجود ندارد و مدل های جدید مجهز به پیشرفته ترین تکنولوژی ها مانند LCD با نو پس زمینه LED و OLED شده اند. این دو نوع تکنولوژی جدا از این که کیفیت تصویری عالی را پیش روی همگان قرار می دهند، موجب کاهش سوی چشم نیز نخواهند شد. 
اندازه صفحه، از دیگر ویژگی های پر اهمیت هنگام خرید تلویزیون‌هاست. از این رو می توان گفت شما باید با توجه به شرایط اتاق، مناسب ترین اندازه را انتخاب کنید. تلویزیونها در اندازه های کمتر از 32، 32، 43، 47، 49، 55، 65 و بالاتر از 65 اینچ تولید شده اند تا شما بتوانید مناسب تری ها را بخرید. در کل می توان گفت که از جمله عواملی که در قیمت تلویزیون ها نقش بسزایی دارد، می توان به سایز، ویژگی ها و امکانات (مانند هوشمند بودن، سه بعدی، حضور سیستم عامل، قابلیت های اشتراک گذاری متنوع و ...)، کیفیت تصویر و البته طراحی زیبا و شیک اشاره کرد. اگر مایل به خرید بهترین تلویزیون ها هستید، می توانید از فروشگاه اینترنتی بانه دات کام، انواع مختلف تی وی ها را در دسته بندی های متنوع انتخاب کنید. خرید از بانه دات کام با ارائه سرویس های ویژه مانند ارسال سریع، پرداخت درب منزل، تضمین اصالت و سلامت کالا و تضمین کمترین قیمت همراه خواهد بود.

راهنمای خرید تلویزیون از برند سونی و لوازم خانگی اینترنتی

ویژگی ها و امکانات مورد بررسی در هنگام خرید تلویزیون ها

با ورود اسمارت تی وی ها به دنیای تکنولوژی، اکنون بساط سرگرمی کاربران فراهم شده. این تلویزیون ها با امکانات پیشرفته ای که دارند می توانند پاسخ گوی تمامی نیاز های کاربران باشند و انتظارات آن ها را بر آورده سازند. ایده ی ساخت تلویزیون های هوشمند به گوشی های همراه بر می گردد، به همین دلیل می توان همانند گوشی های هوشمند با smart tv کار کرد و به وب سایت های مختف، سرویس های ویدئویی آنلاین و شبکه های اجتماعی دسترسی داشت. همچنین از طریق فناوری های مختلفی نظیر میراکاست، وای فای دایرکت، DLNA و ... می توان تلویزیون را بدون نیاز به کابل به دستگاه های خارجی مانند لپ تاپ، گوشی موبایل و ... متصل نمود. با این تفاسیر می توان گفت خرید تلویزیون هوشمند به کاربران حرفه ای بسیار توصیه می شود.
اگر مایل به خرید تلویزیون یا سینما با رابط کاربری ساده و جذاب هستید، حتما مدل هایی که دارای سیستم عامل خاصی هستند را انتخاب کنید. کمپانی های مختلف تولید کننده، در سال های اخیر پای سیستم عامل های مختلف را در دنیای تلویزیونها باز کردند. از جمله معروف ترین سیستم عامل ها می توان به اندروید، تایزن و یا Webos اشاره کرد. این سیستم عامل ها هر کدام به نوبه خود، رابط کاربری ساده و جذابی را پیش روی شما قرار می دهند تا بتوانید به سادگی به تنظیمات و برنامه ها دسترسی داشته باشید. 

سازندگان قَدَر تلویزیون

کمپانی های مختلف تولید کننده مانند سونی « sony »، سامسونگ « samsung »، ال جی « lg »، فیلیپس « philips »، پاناسونیک « panasonic »، توشیبا « toshiba » و شارپ « sharp » همواره سعی می کنند تلویزیونهایشان را با ویژگی ها و امکانات متفاوت و خاص تولید کنند تا بتوانند مشتریانشان را راضی کنند. محصولات با کیفیت تمامی این برندهای سرشناس در فروشگاه اینترنتی بانه دات کام در دسترس است. که هر کدام در دسته ای مختص به خود قرار داده شده اند. با این وجود شما می توانید به سادگی تمامی تلویزیونهای برندهای خاص را در یک صفحه مشاهده کنید.


شاید بار ها این سوال در ذهنتان نقش بسته باشد که کدام یک از برند های موجود بهترین ها هستند. مسلما برند هایی نظیر سامسونگ، سونی و ال جی در این حیطه به نسبت سایر برند های دیگر بهتر ظاهر شده اند و در میان اشخاص شناخته تر هستند. اما از میان این سه برند به راحتی نمی توان ادعا کرد کدام بهترین است زیرا هر کدام از این برند ها توانایی و دستاورد های مختص به خود را دارد.
تلویزیون های ال جی همواره با تنوع بالای مدل و طرح و البته حضور امکانات بالا شناخته شده است. وجود کنترل جادویی ها، سیستم عامل اختصاص webos و البته اولد، از دیگر ویژگی های تلویزیون ال جی است. تلویزیون شارپ با تکنولوژی 4 رنگ و تلویزیون فیلیپس با تکنولوژی آمبی لایت و البته ریموت کنترل های کیبورد دار شناخته شده اند. سامسونگ اکثرا در ظهور تکنولوژی های جدید و نو پا جز اولین ها بوده. به عنوان مثال تلویزیون های هوشمند و منحنی برای اولین بار توسط سامسونگ عرضه شد و پس از آن نیز کمپانی ها دیگر به توسعه ی این تلویزیون ها پرداختند. بنابراین اگر به دنبال خاص ترین تی وی ها هستید تلویزیون سامسونگ منحنی می تواند انتخاب خوبی برایتان باشد. در فروشگاه آنلاین بانه دات کام می توانید شاهد انواع تلویزیون اندرویدی و هوشمند باشید. با خرید از بانه دات کام از تخفیف های شگفت انگیز و سرویس های ویژه بهره مند شوید.

کیفیت تصویر مناسب در خرید تلویزیون

موقع خرید تلویزیون در کنار اهمیت دادن به نوع صفحه نمایش به میزان دقت تصویر تلویزیون ها نیز توجه کنید. در حال حاظر رزولوشن های مورد استفاده در تلویزیون ها HD، Full HD و 4K و 8k می باشد. رزولوشن فورکی و 8k به نسبت رزولوشن های دیگر جزئیات را بهتر نمایان می سازد و وضوح بهتری دارد. از سوی دیگر، هر ساله برند های تولید کننده، همراه با تلویزیون های جدید خود تکنولوژی و فناوری های نوینی عرضه می کنند تا کیفیت تصویر تلویزیون های تولیدی خود را به نسبت رقبا و نسل پیشین بهبود ببخشند. به لطف تکنولوژی هایی نظیر HDR، موتور پردازشگر تصویر، اسکن تصویر، و فناوری های اختصاصی دیگر تصاویر با کیفیت بهتری به تصویر کشیده می شوند.  
راهنمای خرید تلویزیون از برند سونی و لوازم خانگی اینترنتی

 

تلویزیون سونی

کمپانی پر آوازه سونی sony تلویزیون هایش را با کیفیت بی نظیر تصویر تولید کرده است. اگر کیفیت نمایش تصاویر در هنگام خرید تلویزیون بسیار برایتان حائز اهمیت است، قطعا تلویزیون سونی می تواند شما را راضی کند. Sony در تولید تلویزیون سونی از رزولوشن Full HD و 4K و 8k بهره می گیرند. رزولوشن فول اچ دی نیز در بیشتر تلویزیون های پایین رده مورد استفاده قرار می گیرد. رزولوشن فورکی نیز تصاویر را با وضوح بهتر و جزئیات بالاتر به تصویر می کشد. به همین دلیل در اکثر مدل های میان رده و بالارده استفاده می شود. جدیدترین تلویزیون سونی بالارده هم با کیفیت تصویر 8k تولید شده.
از دیگر تکنولوژی های جدید موجود در تلویزیون سونی می توان به قابلیت اتصال به اینترنت و هوشمند بودن اشاره کرد. همان طور که می دانید اتصال یک دستگاه به اینترنت، می تواند خدمات و امکانات متنوعی را پیش روی شما قرار دهد تا بتوانید ساعت ها از اوقات فراغت خود را پر کنید. با وجود قابلیت اتصال به اینترنت و البته مرورگر وب، شما می توانید از صفحات وب مورد علاقه خود بر روی نمایشگری بزرگ لذت ببرید. البته شما می توانید به سیل گسترده ای از برنامه ها و بازی های متنوع دسترسی داشته باشید. سهولت دسترسی به تنظیمات و برنامه ها، نیاز به رابط کاربری ساده و جذاب دارد. از این رو سونی تلویزیون های هوشمند را به سیستم عامل اندروید مجهز کند. 

 اینچ های مختلف تلویزیون ها

یکی از ملاک های مهمی که بایستی موقع خرید تلویزیون به آن توجه شود اندازه ی صفحه نمایش می باشد. این اندازه با توجه به مساحت نشیمن و اتاق  باید انتخاب شود و اینکه چه تعداد نفر ممکن است به طور همزمان به تماشای تلویزیون بپردازند. برای نشیمن های با اندازه ی بسیار بزرگ، تلویزیون های 85  و 75 اینچی روانه بازار شده اند. اگر قصد خرید تلویزیون برای اتاق خواب و یا مغازه خود دارید، پیشنهاد ما به شما خرید تلویزیون های 24، 28 و 32 اینچ از فروشگاه بانه دات کام می باشد. تلویزیون های با اندازه ی 43، 49 و 50 اینچ مناسب نشیمن های با اندازه ی متوسط هستند. سایر سایز های 55، 60 و 65 اینچ برای اتاق پذیرایی با مساحت و متراژ نسبتا بزرگ جواب گو خواهد بود. 

فناوری های تصویر در تلویزیونها

در هنگام خرید تلویزیون علاوه بر موارد فوق بایستی به نوع صفحه نمایش نیز توجه کنید. پس از معایبی که تی وی های crt با خود به همراه داشتند، شرکت های سازنده به دنبال تکنولوژی هایی پیشرفته تر و کاراتر بودند. به دلیل تلاش بی وقفه ی این شرکت ها، اکنون شاهد ظهور پلت فرم های QLED، OLED و تلویزیون ال ای دی هستیم. شاید برایتان سوال باشد که کدام یک از انواع تلویزیون ها می تواند مناسب تر باشد؟ تلویزیون های LCD با نور پس زمینه ال ای دی با روشنایی بالاتر از مدل های LCD تولید شده اند که قیمت کمتری به نسبت مدل های OLED دارند. می توان گفت که بیشتر تلویزیون های موجود در بازار در این دسته از تلویزیون ها قرار می گیرند. 
کمپانی های سونی و ال جی نوع دیگری از تلویزیون ها را با نام OLED وارد بازار کردند؛ این مدل از تلویزیون ها تصاویر را بسیار زیباتر نمایش می دهند. همچنین رنگ های نمایش داده شده بسیار زنده‌تر و طبیعی‌تر به نظر می رسند. ناگفته نماند که عمق رنگ مشکی در این مدل تلویزیون ها نیز فوق العاده است. با وجود این ویژگی های خوب، این مدل تلویزیون ها قیمت بالاتری به نسبت تلویزیون های ال ای دی دارند. سامسونگ نوع دیگری از تلویزیون ها را در سال 2017 میلادی با نام QLED معرفی کرد. این مدل تلویزیون ها با بهره گیری از تکنولوژی کوانتومی، تصاویر را زیباتر به نمایش خواهد گذاشت. 

 

راهنمای خرید تلویزیون از برند سونی و لوازم خانگی اینترنتی

خرید لوازم خانگی از بانه

انواع لوازم خانگی در برندهای سرشناس از جمله سامسونگ، بوش، ال جی، فیلیپس، کنوود، پاناسونیک، فکر، هیتاچی، سنکور و ... در فروشگاه اینترنتی بانه دات کام در دسترس است. شما می توانید انواع یخچال، لباسشویی و ظرفشویی، تلویزیون و سینمای خانگی، جاروبرقی، مایکروویو، کولرگازی و سایر لوازم آشپزخانه را با قیمت مناسب بخرید. خرید لوازم خانگی از فروشگاه اینترنتی بانه دات کام با سرویس های ویژه ای همراه است. پرداخت در محل، امکان بازگشت کالا تا 7 روز، تضمین اصالت و سلامت محصول و ارسال سریع از جمله خدمات ارائه شده در کنار خرید لوازم خانگی و سایر محصولات است.
 در فروشگاه اینترنتی بانه دات کام مهمترین نکته این است که شما هنگام خرید قیمت کالای مورد نظر را به قیمت روز یا شوید, چراکه اگر قیمت کالاها را با توجه به نرخ روز در نظر بگیریم دلار و نرخ ارز همیشه در نوسان است. لذا مطمئن باشید که قیمتهای فروشگاه اینترنتی بانه‌ دات‌ کام از همه فروشگاه های اینترنتی سطح کشور ارزان تر بوده و با توجه به اینکه کالای مورد نیاز شما باید کالای اصل و اورجینال باشد قیمت در کالای ارجینال و اصل ارزانترین قیمت است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: