کد خبر: ۳۷۵۴۳۷
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
0
ترامپ می‌گوید علیرغم خرید توئیتر توسط ایلان ماسک، او از Truth Social خارج نخواهد شد.
ترامپ به توئیتر برنمی گردد
دونالد ترامپ در مصاحبه جدیدی گفت: حتی اگر ایلان ماسک بتواند حساب توئیتر او را به وی بازگرداند، بازهم به این پلتفرم بازنخواهد گشت.

ترامپ افزود: به جای ارسال توئیت از پلتفرم مورد علاقه سابقم، در چند روز آینده رسماً پست کردن "حقایق" را در برنامه اجتماعی جدید خودم، Truth Social، آغاز خواهم کرد.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار داشت: من وارد توئیتر نمی‌شوم و در Truth Social می‌مانم. ایلان ماسک در توئیتر پیشرفت‌هایی را ایجاد خواهد کرد، اما من روی Truth Social خواهم ماند.

ترامپ در ۱۴ آوریل در پاسخ به اظهارات اولیه ماسک مبنی بر اعلام برنامه هایش برای خرید توئیتر، گفته بود که "احتمالاً هیچ علاقه‌ای به بازگشت به توئیتر نخواهد داشت، حتی اگر ماسک آن را بخرد. "

ترامپ

بر اساس مصاحبه جدید دیو وایگل، روزنامه نگار واشنگتن پست با جی دی ونس نامزد سنای اوهایو و دونالد ترامپ جونیور فرزند ارشد ترامپ، آن‌ها به آینده توئیتر تحت رهبری ماسک امیدوار بودند.

اکنون جدیدترین خبر داغ در حوزه فناوری، مربوط به خرید توئیتر از سوی ایلان ماسک است. ماسک توئیتر را با میدان اصلی شهر مقایسه کرده و ۵۴.۲۰ دلار برای هر سهم این شرکت پرداخته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: