نجمی نوری عملکرد حمل و نقل از ریلی تا جاده‌ای را تشریح کرد
کد خبر: ۳۷۶۶۰۶
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
0
امیرعلی نجمی نوری با اعلام اینکه شرکت حمل و نقل ترکیبی گهرترابر سیرجان در ۲۰ دی ماه ۱۳۸۹ به ثبت رسید گفت: این شرکت با هدف حمل و نقل و جابجایی محصولات شرکت مهدنی و صنعتی گل گهر، پا به عرصه وجود گذاشت.
گهرترابر سیرجان با بهره وری در مسیر توسعه+ ویدئو
امیرعلی نجمی نوری با اعلام اینکه شرکت حمل و نقل ترکیبی گهرترابر سیرجان در ۲۰ دی ماه ۱۳۸۹ به ثبت رسید گفت: این شرکت با هدف حمل و نقل و جابجایی محصولات شرکت مهدنی و صنعتی گل گهر، پا به عرصه وجود گذاشت.
 

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ترکیبی گهر ترابر سیرجان با اعلام اینکه گهرترابر سیرجان در حال انجام قعالیت‌های حمل و نقل در تمامی منطقه گل گهر و دیگر نقاط کشور است گفت: گهرترابر برای حمل و نقل داخلی در سطح منطقه گل گهر، ۱۵۰ دستگاه کامیون بنز ال کی ۲۶۲۴ به علاوه ۱۷ دستگاه لودر و تعدادی بیل مکانیکی دارد که عملیات حمل و نقل داخلی محصولات گل گهر را انجام می‌دهد. همچنین بالغ بر ۲۰۰ پیمانکار حمل ونقل داخلی نیز در کنار این ماشین آلات به حمل ونقل گل گهر کمک می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه حمل و نقل سبک گل گهر نیز به وسیله ۱۰۶ دستگاه خودرو ملکی شرکت اعم از تویوتا لندکروز، کمری و رافور انجام می‌شود گفت: از کمک ۱۰۱۰ دستگاه خودرو استیجاری نیز به صورت همزمان استفاده می‌کنیم که در مجموع ۱۰۱۵ دستگاه خودرو سواری دراختیار داریم.

نجمی نوری با اعلام اینکه گهر ترابر با ۳۰۱ دستگاه کامیون اسکانیا از جمله شرکت‌های توانمند حمل ونقل استان کرمان است گفت: گهر ترابر درمنطقه سیرجان فعالیت میکند و حمل ونقل محصولات گل گهر را به اقصی نقاط کشور انجام می‌دهد.

وی از حضور گهرترابر در زمینه حمل و نقل‌های ریلی خبر داد و گفت: گهرترابر ۷۱۴ دستگاه واگن لبه بلند با ظرفیت ۶۸ تن را در اختیار دارد که در اقصی نقاط کشور در حال فعالیت هستند و جابجایی محصولات معدنی را به صورت ویژه انجام می‌دهند.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ترکیبی گهر ترابر سیرجان افزود گهر ترابر ۱۵ دستگاه لوکوموتیو هم در اختیار دارد که جزو بزرگترین شرکت‌های دارای لوکوموتیو در کشور است که ۱۰ دستگاه ازاین لوکوموتیو‌ها در اختیار شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران است و برای حمل تمامی محصولات معدنی و غیر معدنی از آن‌ها استفاده می‌شود.

وی با اعلام اینکه در آینده برنامه‌هایی برای گسترش این فعالیت‌ها داریم گفت: منطقه گل گهر در حال گسترش و توسعه است و تولیدات منطقه گل گهر در حال افزایش است به نوعی که در گام اول ۱۸ میلیون تن و در گام دوم تولیدات منطقه به ۲۱ میلیون تن افزایش خواهد یافت، بنابر این گهرترابر نیز باید همگام با گل گهر در زمینه حمل ونقل توسعه و گسترش یابد و این فرصت بسیار خوبی برای گهر ترابراست.

نجمی نوری گفت: از آنجا که شرکت مادر و اصلی، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر است که از شرکت‌های بزرگ و برتر بورسی کشوراست، تصمیم بر این شد که شرکت‌های زیر مجموعه نیز باتوجه به اینکه گل گهر شرکت اصلی است، شرکت‌های زیر مجموعه هم وارد فرابورس شوند.

وی با تاکید بر اینکه با همین شدت که در فرابورس اعلام شد، تمامی بخش‌های ریلی و جاده‌ای روند صعودی و رو به رشدی دارند گفت: در حالی که روند بهره وری را طی می‌کنیم در حال توسعه نیز هستیم که در همین راستا در حال ورود به همپای دریایی و حمل هوایی هستیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: