کد خبر: ۳۷۷۳۸۹
۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
0
رئیس‌جمهور روسیه ضمن ابراز خوشحالی از خروج شرکت‌های خارجی از بازار این کشور، مشاغل خانگی را جایگزین مناسبی برای این شرکت‌ها عنوان کرد.
پوتین: خدا را شکر برخی از شرکت‌های خارجی روسیه را ترک کرده‌اند
«ولادیمیر پوتین» اعلام کرد که مشاغل خانگی جای خالی شرکت‌های خارجی را پر خواهند کرد و اطمینان داد که مسکو راه‌های دستیابی به فناوری پیشرفته و کالا‌های لوکس را پیدا خواهد کرد.

به گزارش رویترز، رئیس‌جمهور روسیه خروج شرکت‌های خارجی از بازار این کشور را زمینه‌ساز رشد صنعت روسیه دانست و گفت مسکو جای شرکت‌های غربی را خواهد گرفت و تجارت و تولید روسیه که از قبل در مسیر رشد است با خیال راحت روی زمینی که شرکا آماده کرده‌اند، می‌نشینند.

پوتین که از طریق تماس ویدیویی با رهبران کشور‌های شوروی سابق صحبت می‌کرد، گفت: «وسایل تجملی مانند مرسدس بنز که مورد علاقه راهزنان در هرج و مرج روسیه پس از فروپاشی شوروی بود، همچنان در دسترس خواهد بود، فقط ممکن است کمی گران‌تر از قبل باشد.»

رئیس‌جمهور روسیه با اشاره به محدودیت‌های غرب علیه مسکو تأکید کرد: «ما قرار نیست متوقف شویم. آن‌ها می‌خواهند کمی ما را تحت فشار بگذارند، اما در دنیای مدرن این امر غیر واقعی و غیرممکن است. نمایندگان مشاغل ما البته در زمینه زنجیره تأمین و حمل و نقل با مشکلاتی روبه‌رو هستند. اما با این وجود، همه چیز را می‌توان تنظیم کرد، همه چیز را می‌توان به روشی جدید ساخت.»

پوتین با تأکید بر انتقال قدرت اقتصادی از غرب به شرق وعده داد که تلاش‌های غرب برای منزوی کردن روسیه با شکست مواجه خواهد شد و اقتصاد‌های توسعه یافته با مارپیچ تورمی، زنجیره تأمین شکسته و بحران غذایی دست‌وپنجه نرم خواهند کرد.

با وجود تلاش غرب برای منزوی ساختن روسیه، رشد اقتصادی جهانی کاهش یافته و موجی از تورم، افزایش قیمت غلات، روغن خوراکی، کود و انرژی به راه افتاده است.
برچسب ها: روسیه ، ایران ، پوتین ، اوکراین ، جنگ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: