May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۷۵۹۹
۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۵
0
بنا به گزارش‌های تایید نشده اندروید ۱۳ در ماه های آینده و زودتر از موعد مقرر در دسترس کاربران سامسونگ قرار خواهد گرفت.
کاربران سامسونگ چه زمانی اندروید ۱۳ را دریافت می‌کنند؟
بنا بر گزارش‌های تایید نشده، سامسونگ انتشار نسخه بتا عمومی اندروید ۱۳ را پیش از آنچه انتظار می‌رود آغاز خواهد کرد. این بروزرسانی همراه با one UI ۵.۰ ارائه می‌شود. این در حالی است که گوگل هنوز نسخه بتای عمومی اندروید ۱۳ را اعلام نکرده است و انتظار می‌رود در جلسه l/O مجازی (کنفرانس توسعه دهندگان گوگل) آتی که در ماه می‌برگزار خواهد شد ارائه شود. با این حال می‌توان حدس زد که تلفن‌های همراه سامسونگ چه زمانی می‌توانند ورژن‌های اندروید جدید را آزمایش کنند.

بنا به گزارش Android Authority گفته می‌شود و طبق منابع SamMobile، سامسونگ می‌تواند برنامه بتای باز one UI ۵.۰ بر پایه اندروید ۱۳ در اوائل ماه جولای آغاز کند. این برای سامسونگ شروع خوبی برای تست سیستم عامل جدید قبل از انتشار پایدار آن در اواخر سال خواهد بود. جولای زمانی است که انتظار می‌رود اندروید ۱۳ طبق برنامه زمان بندی انتشار گوگل به ثبات سیستم عامل برسد. اگر سامسونگ برنامه one UI ۵.۰ را در همان زمان عرضه کند قطعا برای کاربرانی که انتظار انتشار آن را در پاییز داشتند این یک اتفاق خوشایند خواهد بود.

شرکت سامسونگ در سپتامبر سال گذشته آزمایش بتا بروزرسانی one UI ۴.۰ مبتنی بر اندروید ۱۲ را آغاز کرد. با این حال سامسونگ اولین شرکت فروشنده گوشی‌های هوشمند بود که نسخه پایدار و نهایی اندروید ۱۲ را تنها ۴۱ روز پس از عرضه گوگل برای گوشی‌های پیکسل منتشر کرد.

کاربران سامسونگ

در صورتی که شرکت سامسونگ به زودی نسخه بتای اندروید ۱۳ را منتشر کند گوشی‌های سری اس ۲۲ در بازار خانگی سامسونگ (داخل کره) ابتدا آن را دریافت خواهند کرد. این برنامه در نهایت طی ماه‌های بعد برای سایر بازار‌ها و دستگاه‌های سامسونگ عرضه خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: