May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۸۵۹۸
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
0

برای آن که بتوانید بهترین شرایط را برای پوست خود رقم زده و شفافیت و درخشش کافی در آن به وجود بیاورید، استفاده از انواع محصولات چون بهترین برندهای اسکراب صورت ایرانی و خارجی، لازم خواهد بود. با استفاده صحیح از اسکراب های صورت، می توانید کلیه لایه های مرده پوست را از بین برده و پوستی یکدست و درخشان داشته باشید.

در این مطلب به معرفی بخشی از بهترین برندهای اسکراب صورت ایرانی و خارجی می پردازیم که می توانند از برترین گزینه ها در این حوزه مراقبتی و بهداشتی پوست باشند. با شناخت این برندها، می توانید بهترین انتخاب در حوزه خرید اسکراب صورت ایرانی و خارجی را داشته باشید.

با ما همراه باشید.

برترین مارک اسکراب صورت

در میان برندهای مختلفی که انواع اسکراب های پوستی را عرضه کرده اند، این مارک ها توانسته اند رضایت مشتریان را در بالاترین سطح به دست بیاورند.

بهترین برندهای اسکراب صورت ایرانی و خارجی

اسکراب صورت شون

اسکراب صورت یا exfoliating scrub برند ایرانی شون، قیمت بسیار مناسبی داشته و در ضمن عملکرد قوی در از بین بردن لایه اضافی پوست و آلودگی های آن دارد. بهترین مدل اسکراب صورت شون، اسکراب با عصاره گردو و ویتامین E است که ضمن از بین بردن لایه مرده پوست و پاکسازی آن، به تقویت پوست و جوانسازی نیز کمک خواهد کرد.

به طور معمول اسکراب های برند شون، با شرایط پوست ایرانیان سازگاری عالی داشته و می توان از آن ها به خوبی برای رفع لایه های مرده پوست استفاده کرد.

اسکراب صورت پریم

اگر به دنبال یک اسکراب پوست ملایم هستید، اسکراب پریم می تواند گزینه ای عالی برای شما باشد. این اسکراب قدرت پاکسازی ملایم پوست را داشته و استفاده مکرر و پیوسته از آن، هیچ مشکلی برای پوست شما به وجود نخواهد آورد. در واقع شما می توانید از لایه بردار پریم به عنوان یک محصول پاکسازی و لایه برداری پوست خانگی، به خوبی استفاده کنید.

اسکراب صورت آدرا

این اسکراب پوستی، به راحتی تمام آلودگی ها و چربی های اضافی را از روی پوست شما پاکسازی کرده و لایه مرده پوست را نیز رفع می کند. نکته قابل توجه در خصوص اسکراب های آدرا، وجود ترکیبات مرطوب کننده در این محصولات بوده که باعث می شود تا ضمن پاکسازی پوست و لایه برداری آن، پوست شما دچار خشکی نشده و در عوض آبرسانی نیز گردد. به این شکل پس از استفاده از اسکراب آدرا، چهره ای درخشان و جذاب خواهید داشت.

بهترین برندهای اسکراب صورت ایرانی و خارجی

اسکراب صورت بایودرما

اگر چه اسکراب صورت برند خارجی بایودرما، در مقایسه با برندهای ایرانی دارای قیمت بالاتری است، اما کیفیت عملکرد این لایه بردار را نمی توان دست کم گرفت. اگر پوست شما حسابی دچار جای جوش و آکنه شده و نیاز به لایه برداری عمقی و اساسی دارد، توصیه می کنیم که اسکراب بایودرما را به عنوان یک گزینه کاربردی و بسیار تاثیرگذار در نظر داشته باشید.

با استفاده از اسکراب صورت بایودرما می توانید ظاهری جذاب برای پوست خود ایجاد کرده و تمام آلودگی های آن را از بین ببرید.

اسکراب صورت گارنیه

اسکراب صورت گارنیه، نه تنها موجب رفع لایه پوست اضافی و همین طور آلودگی های روزمره از روی پوست می شود، بلکه به روشن شدن پوست نیز کمک خواهد کرد. از این روی می توان اسکراب های این برند خارجی را به مراتب موثرتر دانسته و آن ها را محصولاتی دو منظره یا بهتر بگوییم چند منظوره معرفی کرد.

برند گارنیه همیشه محصولات مراقبت از پوست فوق العاده ای در سبد کالایی خود داشته و می توان با اطمینان خاطر از این محصولات برای لایه برداری پوست استفاده کرد.

اسکراب صورت مکس لیدی

اسکراب صورت مکس لیدی، برای از بین بردن جای جوش و آکنه فوق العاده عمل می کند. جالب است بدانید که استفاده از این اسکراب باعث می شود که چین و چروک های پوست شما نیز به حداقل برسند. به علاوه این اسکراب پوستی، به طور ویژه برای افرادی که پوستی چرب دارند، بسیار موثر بوده و به رفع چربی زائد پوست نیز کمک خواهد کرد.

روش صحیح استفاده از اسکراب صورت

برای آن که بتوانید بهترین استفاده از محصولات اسکراب پوستی را ببرید، لازم است که پیش از هر چیزی صورت خود را از مواد آرایشی پاک سازی کنید. به این شکل اگر شما می خواهید پوست خود را پاکسازی کرده و کمترین آسیب از آن را تجربه کنید، حتما از برندهای مطرح و شناخته شده اسکراب صورت ایرانی و خارجی محصول خود را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که اگر اسکراب صورت شما دارای کیفیت لازم نباشد، این ریسک وجود دارد که بدتر به پوست شما صدمه زده و باعث ایجاد مشکلات پوستی شود. از این روی توصیه می کنیم که حتما پیش از خرید اسکراب، به برندهای تولیدکننده و همین طور مدل های مختلف این محصولات دقت کافی داشته و اسکرابی را انتخاب کنید که با پوست شما سازگاری مناسبی داشته باشد.

پس از آن مقدار مناسبی از اسکراب را روی پوست خود زده و با حرکات دورانی ماساژ دهید. این کمک می کند تا اسکراب بهتر اثر کرده و بتوانید بهترین تاثیرگذاری از آن را روی پوست خود تجربه کنید.

بهترین برندهای اسکراب صورت ایرانی و خارجی

سپس به کمک آب ولرم پوست را به خوبی شستشو داده و اثر اسکراب را از روی آن پاک کنید. توصیه می کنیم که پس از آن، حتما از کرم مرطوب کننده استفاده کرده و آبرسانی به پوست خود را جدی بگیرید.

در فروشگاه اینترنتی مو تن رو، می توانید بهترین تجربه خرید اینترنتی را داشته و برترین اسکراب های پوستی را به راحتی تهیه کنید.

سخن پایانی

در بالا به معرفی تعدادی از بهترین برندهای اسکراب صورت ایرانی و خارجی پرداختیم. شما در این میان، کدام یک از محصولات و برندهای وابسته به آن ها را تجربه کرده و چه نظری درباره هر یک دارید؟ در ضمن تجربیات خود از تهیه اسکراب های صورت خانگی را با ما و دیگر کاربران وب سایت به اشتراک بگذارید.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: