کد خبر: ۳۷۹۸۴۰
۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
0
در ادامه تغییر و تحولات در شرکت متا، کیف پول دیجیتالی نووی متا نیز در حال تعطیل شدن است.
پروژه کیف پول دیجیتالی نووی متا تعطیل می‌شود
شرکت متا در حال تعطیل کردن Novi، کیف پول دیجیتالی ارز‌های دیجیتال خود است. در اطلاعیه‌ای که توسط بلومبرگ مشاهده شد، شرکت متا اعلام کرد که این پلتفرم را در اول سپتامبر از کار می‌اندازد.

متا به کاربران توصیه کرد که موجودی خود را در اسرع وقت برداشت کنند و خاطرنشان کرد که تلاش می‌کند تا مبالغ باقی‌مانده را پس از آخرین روز فعالیت Novi، به حساب‌های بانکی و کارت‌های اعتباری مشتریان، منتقل کند.

در حال حاضر، این تعطیلی عملاً پایان جاه طلبی‌های متا در زمینه ارز‌های دیجیتال است. اما مرگ Novi و Diem به این معنی نیست که متا کیف پول دیجیتال دیگری نخواهد ساخت. یکی از سخنگویان شرکت به بلومبرگ گفت: "ما در حال حاضر از سال‌های صرف شده برای ایجاد قابلیت‌های متا، به طور کلی در زمینه بلاک چین و معرفی محصولات جدید، مانند کلکسیون‌های دیجیتال استفاده می‌کنیم. شما می‌توانید انتظار داشته باشید که در فضای وب ۳ فعالیت‌های بیشتری از ما ببینید، زیرا ما نسبت به ارزشی که این فناوری‌ها می‌توانند برای مردم و مشاغل در متاورس به ارمغان بیاورند، بسیار خوش بین هستیم. "

نووی

چند روز پیش بود که این شرکت اعلام کرد در حال تغییر نام فیسبوک پی به متا پی است. در آن زمان، مارک زاکربرگ این تغییر را "نخستین گام" به سمت ایجاد یک کیف پول دیجیتال برای متاورس خواند. مدیر اجرایی گفت که آینده‌ای را متصور است که در آن متا پی به عنوان مکانی برای ذخیره تمام اقلام دیجیتالی که شما در دنیای مجازی می‌خرید یا ایجاد می‌کنید، عمل می‌کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: