کد خبر: ۳۸۰۷۲۱
۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
0
شرکت بوش قصد دارد تا سال ۲۰۲۶ در تولید تراشه‌ها ۳ میلیارد یورو سرمایه‌گذاری کند.
بوش ۳ میلیارد یورو در تولید تراشه سرمایه گذاری می‌کند
گروه فناوری بوش پیش‌بینی می‌کند، کمبود برخی از تراشه تا سال ۲۰۲۳ ادامه خواهد داشت. با وجود کاهش تورم و تقاضای کاربران برای تولید برخی از کالاها، شرکت بوش اعلام کرد که تاسال ۲۰۲۶، ۳ میلیارد یوروی برای تولید تراشه‌ها سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

به گزارش رویترز، استفان هارتانگ، مدیر اجرایی شرکت بوش، می‌گوید: تولید تراشه‌ها و کالا‌ها در سال ۲۰۲۲ کاهش خواهند یافت و این کمبود تا سال ۲۰۲۳ ادامه دارد. همچنین اگر تقاضای کاربران به کالا‌ها کاهش یابد، صنایع تولیدی به تراشه‌های کمتری نیاز دارند.

سرمایه گذاری شرکت بوش و کمک مالی اتحادیه اروپا بر اساس چارچوب پروژه‌های مهم منافع مشترک اروپایی (IPCEI) خواهد بود، که می‌تواند ظرفیت تولید تراشه‌های اروپا در بازار جهانی را که تحت سلطه آمریکا و آسیا است، افزایش دهد. به گفته مدیر اجرایی هارتانگ، اروپا باید از نقاط قوت خود در صنعت نیمه‌رسانا‌ها استفاده کند و هدف آن تولید تراشه برای رفع نیاز‌های خاص صنعت اروپا باشد.

شرکت بوش

شرکت بوش در سال گذشته یک کارخانه تراشه‌های ۱ میلیارد یورویی را در درسدن افتتاح کرد که یک سرمایه‌گذاری بی‌سابقه بود. زیرا این شرکت تلاش کرد ادعای خود را در بازار رو به رشد تراشه‌ها برای تجهیز خودرو‌های خودران و برقی به اشتراک بگذارد. هارتانگ می‌گوید: در مجموع ۱۷۰ میلیون یورو به مراکز توسعه جدید در روتلینگن و درسدن اختصاص داده خواهد شد.

مدیرعامل این شرکت می‌گوید: در عرضه تراشه، از شبکه‌های حمل و نقل تحت فشار گرفته تا ظرفیت تولید به مقدار کم تا چند ماه دیگر ادامه یابد. هارتانگ گفت تراشه‌های بوش باید از آلمان به مالزی ارسال شوند و دوباره در فرآیند تولید بازگردانده شوند، به این معنی که هر گونه اختلال در حمل و نقل می‌تواند در روند تولید اختلال ایجاد کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: