May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۱۶۲۰
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
0
ایوان بلس، افشاگر معروف، تصاویر جدیدی از رندر‌های گلکسی زد فولد ۴ را به‌اشتراک گذاشت که این دستگاه را در رنگ‌های مختلف بژ و مشکی و سبزخاکستری نشان می‌دهند.
رندر‌های فاش‌شده گلکسی زد فولد ۴ را در سه رنگ مختلف به نمایش می‌گذارند
کمتر کسی را می‌توان یافت که بژ را به‌عنوان رنگ دلخواهش معرفی کند؛ اما شاید با دیدن رندر جدید گلکسی زد فولد ۴ نظر‌ها عوض شود. در تصاویر منتشرشده گوشی هوشمندی را می‌بینیم که لولای طلایی خود را درکنار رنگ اصلی بژ به‌رخ می‌کشد. البته بژ، تنها گزینه‌ای نیست که در رندر‌های فاش‌شده‌ی ایوان بلس، افشاگر نام‌آشنا، به‌چشم می‌خورد.

به‌گزارش GSMArena، به‌غیر از بژ گزینه‌ی رنگی مشکی نیز در میان رندر‌های فاش‌شده وجود دارد. زد فولد ۴ از نسل پیشین بهتر شده؛ اما این دو تفاوت‌های ظاهری مشهودی ندارند. البته نسبت ابعاد صفحه‌نمایش ثانویه و داخلی تغییر کرده است و گفته می‌شود برای کاهش چروک نمایشگر، لولای کوچک‌تری به‌کار رفته است.

به‌نظر می‌رسد رنگ دستگاهی که در تصویر می‌بینید، سبزخاکستری است. تصاویر دیجیتال ممکن است برای چنین رنگ‌های ظریفی گمراه‌کننده باشند؛ اما مطمئناً سبز اولین گزینه‌ای نیست که پس از دیدن این رندر‌ها به ذهن ما خطور می‌کند. ناگفته نماند «سبز فانتوم» در مدل قدیمی نسبتاً تیره بود.

در اطلاعات فاش‌شده از گلکسی زد فولد ۴، به رنگ چهارمی نیز اشاره شده است که قرمز شرابی نام دارد که متأسفانه تصویر آن در میان رندر‌های فاش‌شده وجود نداشت.

رندر فاش شده سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۴ به رنگ بنفشرندر فاش شده سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۴ رندر فاش شده سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۴ به رنگ مشکیرندر فاش شده سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۴
گلکسی زد فلیپ ۴ نیز در چهار رنگ عرضه خواهد شد. تصاویر گزینه‌های رنگی مختلف این دستگاه پیش‌تر فاش شده بود؛ اما ایوان بلس رندر‌هایی را به‌اشتراک گذاشته است که گوشی هوشمند مذکور را از زوایای جدیدی نشان می‌دهد.

درنهایت، باید یادآوری می‌کنیم که رویداد آنپکد سامسونگ به‌منظور رونمایی گلکسی زد فلیپ ۴، زد فولد ۴ و محصولات دیگر برای ۱۰ آگوست ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: