May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۲۹۹۹
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
0

خرید تخته وایت برد دانش اموزی

تخته وایت برد ها نمونه جدیدی از تخته های گچی قدیمی می‌‌باشند این تخته ها با ماژیک قابل استفاده هستند و در ابعاد کوچک و بزرگ موجود می باشند خرید تخته وایت برد دانش آموزی امری ضروری است زیرا با کمک این تخته ها می‌‌توانید در خانه نیز درس ها یا نقاشی مورد علاقه تان را تمرین کنید و به پیشرفت خود کمک کنید. شما می‌‌توانید وقتی روی آن چیزی نوشتید با استفاده از دستمال کاغذی یا تخته پاک کن آن را پاک کنید افرادی که این تخت ها را سالیان سال دارند ممکن است که برایشان پیش آمده باشد که سطح تخته بسیار سیاه شده باشد شما در این حالت می‌‌توانید با استفاده از الکل تخته را تمیز کنید. تخته های وایت برد سطح وسیعی دارند به همین دلیل از آن ها نیز در مدرسه ها استفاده می‌‌کنند. اولین وایت برد هایی که به وجود آمدند از جنس ملامین بودند که به مرور زمان سطح این تخته ها کثیف می‌‌شد و ممکن بود اصلا تمیز نشوند و یا برای تمیز شدن وقت زیادی را می‌‌گرفتند. پس از گذشت مدتی روش جدید برای تولید این تخته های وایت برد اختراع شد مخترعان توانستند یک ورقه مغناطیسی را لعاب دهند و با استفاده از آن تخته های وایت برد را به وجود آوردند. با گذشت زمان علم بشر روز به روز پیشرفت می‌‌کرد به طوری که توانستند تخته های وایت برد جدیدی را از پاشیده شدن پورسلین روی فولاد تولید کنند.

مشخصات تخته وایت برد ها

به طور کلی می‌‌توان گفت که تخته ای که بتوان روی آن چیزی نوشت یا رسم کرد تخته های وایت برد گفته می‌‌شود که این تخته ها مدل های متنوعی دارند. تخته های وایت برد از  صفحه اصلی  و رویه زهوار و صفحه پشتی تشکیل شده است که صفحه پشتی این تخته ها نقش نگهدارنده وایت برد را دارند. جنس صفحه های اصلی این تخته ها از جنس فلز است ولی امروزه برای اینکه از مصرف بیش از حد فلز جلوگیری شود این تخته ها را از ورق هایی درست می‌‌کنند که خاصیت مغناطیسی دارد. رنگ هایی که برای تولید این تخته ها استفاده می‌‌کنند متفاوت می‌‌باشد زیرا هر رنگ کیفیت و قابلیت های مخصوص به خود را دارد. تمامی رنگ هایی که برای تولید این تخته ها استفاده می‌‌کنند باید ضد خش و صیقلی باشند تا ماژیک به راحتی روی تخته حرکت کند و به راحتی پاک شود یکی دیگر از ویژگی هایی که باید این رنگ ها داشته باشند این است که نباید ترک بردارند و از صفحه فلزی جدا شوند. یکی دیگر از اجزای تابلو ها زهوار می‌‌باشد زهوار ها انواع متفاوتی دارند که امروزه برای استحکام بیشتر تخته ها از زهوار آلومینیومی استفاده می‌‌‌کنند زهوار ها در ابعاد پهن و باریک موجود هستند که بنا به سلیقه مشتری ساخته می‌‌شوند.

خرید تخته وایت برد دانش اموزی

انواع تخته وایت برد

تخته های وایت برد از نظر نوع استفاده و مواد به چند دسته تقسیم شده اند که در پایین آن ها را مشاهده ‌‌می‌‌کنید:

  • تخته وایت برد سرامیکی : این نوع تخته‌ ها به دلیل ساختاری که دارند می‌‌توان هنگام نوشتن روی آن ها از ماژیک استفاده کرد و همچنین این تخته ها این قابلیت را دارند که هر نوع ماژیکی که روی آن نوشته شده است پاک شود. یکی از دلایلی که باعث شده است این تخته ویژگی های خوبی داشته باشد مواد استفاده شده در آن است این تخته ها از طریق پاشیده شدن پورسلین روی فولاد به وجود می‌‌آیند و مادام العمر هستند.
  • تخته وایت برد معمولی : ساده ترین نوع تخته های وایت برد همین نوع تخته ها هستند که در ابعاد گوناگونی تولید می‌‌شوند. یکی از ویژگی های خوبی که این تخته ها دارند این است که وزن آنها خیلی سبک است که می‌‌توان آن را به راحتی حمل کرد و همچنین می‌‌توان آن ها را روی دیوار نصب کرد.
  • تخته وایت برد شیشه ای : وایت برد های شیشه ای نیازمند یک صفحه صاف و صیقلی می‌‌باشند و باید به گونه باشند که خطر شکستن آن ها خیلی کم باشد. شیشه هایی که برای تولید این تخته ها استفاده می‌‌کنند شیشه سکوریت و فلوت می‌‌باشد. تخته وایت برد شیشه‌ ای جزء تخته وایت برد هایی قرار دارد که جذابیت بالایی دارند. این نوع تخته ها خاصیت ضد لک و سایش را دارند و عملکرد خوبی که دارند این است که نوشته روی آن ها واضح تر و برجسته تر می‌‌باشد.
  • تخت وایت برد های مغناطیسی: این تخته ها مدل بالاتری نسبت به تخته وایت برد های معمولی دارند و عملکرد خوبی که دارند این است که آهنربا روی آن چسبیده می‌‌شود پس می‌‌توانید برای تمیز کردن این تخته ها از تخته پاک کن هایی استفاده کنید که در کف خود آهنربا دارند. قابلیت چسبندگی هم جزء ویژگی‌ های خوب تخته وایت برد مغناطیسی است همچنین می‌‌توان کاغذ هایی که خاصیت چسبندگی را دارند روی این تابلو ها چسباند.
  • تخته وایت برد های هوشمند : یکی از پیشرفته ترین نوع تخته وایت برد ها تخته وایت برد های هوشمند می‌‌باشد که برای نوشتن بر روی این تخته وایت برد ها باید از قلم مخصوص استفاده کرد.
  • تخته وایت برد الکترونیکی : تخته وایت برد های الکترونیکی همانند تخته وایت برد های هوشمند کار می‌‌کنند اما تمامی کارایی تخته وایت برد های هوشمند را ندارند. برای استفاده از این تخته ها کافی است که با انگشت ‌متن مورد نظر خود را بر روی آن نوشت و برای پاک کردن این متن ها می‌‌توان از کلمه دلیت که روی صفحه آن قرار دارد استفاده کرد. چند نمونه دیگری از تخته وایت برد ها در بازار وجود دارد که عبارت اند از چوبی، چسبی، جمع سو و چهار پایه. برخی دیگر از تخته های وایت برد الکترونیکی  دو طرفه می‌‌باشند که می‌‌توان از هر دو آن ها به طور همزمان استفاده کرد.

خرید تخته وایت برد دانش اموزی

 

تخته وایت برد چه اهمیتی دارد؟

 تخته وایت برد ها در زندگی روزمره همه افراد اهمیت زیادی دارد مثلا افرادی که برنامه روزانه خود را یادشان می‌‌‌رود  می توانند با استفاده از تخته برنامه خود را یادداشت کنند و یا معلمانی که در خانه تدریس می‌‌‌کنند با استفاده از تخته می‌‌‌توانند تدریس خود را زودتر پیش ببرند. از آنجایی که این تخته ها طول عمر بالایی دارند و آلودگی را کمتر می‌‌‌کنند خریدار های زیادی دارد  اگر قصد دارید که این تخته ها را خریداری کنید می‌‌توانید مجموعه ما  هدف خود قرار دهید مجموعه ما به شما کمک می‌‌کند تا خریدی مطمئن داشته باشید و در صورت مشکل می‌‌توانید با شماره هایی که در سایت بار گذاری شده است تماس حاصل فرمایید.  تخت وایت برد شیشه ای خریدار های زیادی دارد زیرا این تخته کیفیت بالایی دارد و برای نوشتن و یا کشیدن طرح های مختلف بسیار مناسب است.

خرید تخته وایت برد دانش اموزی

قیمت تخته وایت برد

خوشبختانه امروزه شرکت های  بسیار زیادی در زمینه تولید وایت برد فعالیت می‌‌کنند که هر کدام از این شرکت ها خدمات مخصوص خود را به مشتری هایشان ارائه ‌‌می‌‌دهند. اگر می‌‌خواهید این تخته ها را با قیمت مناسب خریداری کنید می توانید به شرکت های تولید کننده تخته وایت برد ها مراجعه کنید و قیمت این تخته ها را با یک دیگر مقایسه کنید.  به طور کلی می‌‌توان‌ گفت که قیمت تخته وایت برد به مواد استفاده شده در آن ، طرح های بکار رفته و ابعاد و اندازه های آن بستگی دارد. از آن جایی که  قیمت های مواد مختلف در کشور ما در حال تغییر است  پس قاطعانه نمی‌‌توان گفت که قیمت هر تخته چقدر است. قیمت تخته وایت برد در سایت ممتاز برد بسیار مناسب است این سایت در کمترین زمان ممکن بهترین تخته وایت برد را برای شما آماده می‌‌کند و مدت زیادی است که در این عرصه فعالیت داشته است برای خرید تخته وایت برد ها می‌‌توانید سایت های مختلفی را جست و جو کنید اما مطمئن باشید که هیچ کجا قیمت و کیفیت مجموعه ما را ندارد. وایت برد ها در سراسر دنیا با یک مواد ساخته می‌‌شوند و هیچ گونه تفاوتی ندارند مگر در اندازه استفاده از مواد به کار رفته در آن ها که هر شرکت بنا به سلیقه خود اندازه استفاده از مواد را تعیین می‌‌کند.

راهنمای خرید تخته وایت برد ها

از آنجایی که تخته وایت برد ها در زندگی افراد موفق اهمیت زیادی دارند انتخاب بهترین نمونه تخته وایت برد ها اهمیت زیادی دارد برای خرید تخته وایت برد ها با کیفیت بالا بهتر است به کیفیت آن توجه کرد اگر شرکت های تولید کننده این وسایل، تخته وایت برد ها را با کیفیت بالا تولید کنند مسلما مشتری های زیادی می‌‌توانند داشته باشند. برای خرید عمده و یا تکی این تخته ها می‌‌توانید به  به ممتاز برد مراجعه کنید.  کلیه تخته وایت برد ها کیفیت بسیار خوبی دارند برای اطلاع از چگونگی خرید و قیمت های وایت برد می‌‌توانید با پشتیبان های سایت در ارتباط باشید. تخته وایت برد ها بسیار مشتری پسند هستند به همین دلیل بهتر است شرکت تولید کننده این وسیله ها به طول عمر آن توجه کافی داشته باشند. اگر خرید هوشمندانه داشته باشید می‌‌توانید تخته وایت برد های شیک را با قیمتی مناسب به صورت عمده و یا تکی خریداری کنید مجموعه ما با نام تجاری ممتاز برد   یکی از بهترین سایت هایی است که بدون واسطه و با قیمتی پایین تر از شرکت های دیگر می‌‌توانید وسایل مورد نیاز خود را خریداری کنید.

انواع روکش تخته وایت برد ها

  • روکش ملامین: این روکش ها جزء اولین روکش های تولید شده بودند که شفاف هستند این روکش ها بسیار ارزان هستند و از این روکش ها برای مکان هایی که استفاده زیادی از تخته ندارند بسیار مناسب است. این روکش ها بین ۱الی ۵ سال گارانتی دارند که در صورت وجود مشکل به راحتی می‌‌توانید آن ها را تعویض کنید.
  • روکش وایت برد پرسلین: این روکش ها کیفیت بالاتری نسبت به روکش های ملامین دارند از این روکش ها معمولا در تخته وایت برد های سرامیکی استفاده می‌‌کنند و یکی از دلایلی که باعث شده است خاصیت آهنربایی داشته باشد همین موضوع است.
  • روکش فرامیکا: این روکش ها مدل پیشرفته تری نسبت به سایر روکش ها دارند که چند لایه دارند. لایه اول این روکش ها از جنس پلی استر می‌‌باشد، لایه دوم این روکش از جنس یونولیت است و لایه سوم آن از جنس ام دی اف است این سه لایه با یک دیگر پرس داده می‌‌شوند و روکش بسیار مقاوم را به وجود می‌‌آورند.
  • روکش مقوایی: این روکش ها از چند لایه مقوا تولید شده اند که ضخیم هستند این روکش ها فانتزی هستند و معمولا از این روکش ها برای تخته وایت برد های کودکان استفاده می‌‌کنند.

 

چند نکته مربوط به خرید تخته وایت برد

مطمئنا شما هر موقع بخواهید وسیله ای خریداری کنید سعی می‌‌کنید تمامی نکاتی که باید راجب به آن وسیله است را بدانید و سپس اقدام به خرید کنید تخته وایت برد از این قائده جدا نیست در پایین نکته هایی که باید راجب این تخته وایت برد ها بدانید گفته شده است:

  • اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید جنس بدنه تخته وایت برد ها می‌‌باشد انتخاب جنس بدنه این تخته ها بستگی به نظر شما دارد اما بهتر است تخته هایی خریداری کنید که از جنس آلومینیوم باشد.
  • وزن تخته وایت برد ها موارد دیگری است که باید در زمان خرید به آن توجه کنید مثلا اگر قصد دارید این تخته ها را مدام‌ جا به جا کنید و آن را به مکان های مختلف ببرید باید تخته وایت بردی به وزن سبک خریداری کنید تا هم خوب متصل شود و هم هنگام‌ جا به جایی آن خسته نشوید.
  • بعضی از تخته وایت برد ها خاصیت لکه پذیری دارند و پس از چند مدت استفاده از آن ها لکه روی آن باقی می‌‌ماند بهتر است هنگام خرید به این‌ نکته توجه داشته باشید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: