April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران خبر داد
کد خبر: ۳۸۳۰۲۶
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲
0
با اشاره به تخلفات انتخابات سال 97 اتاق تهران، گفت: از جمله تخلفات دیگر کتمان درآمدهای اتاق بازرگانی اصفهان و تناقض در صورت‌های مالی آن همچنین دریافت پول‌های زیاد در اتاق اردبیل به بهانه ساخت ساختمان و پیشرفت 9 درصدی پروژه پس از سال‌ها است.
تخلف در انتخابات سال 97 اتاق بازرگانی تهران
محمدرضا بهزادیان، امروز در سی و‌هفتمین نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با اشاره به تخلفاتی که در انتخابات سال ۹۷ اتاق بازرگانی تهران انجام شد، گفت: همه قبول داریم اتاق بازرگانی محل تعامل بخش خصوصی با دولت است و بسیار خوب است که اگر نکته‌ای در مجموعه اتاق بازرگانی وجود دارد ابتدا سعی کنیم در بخش‌های خود آن را حل کنیم و کار را به جایی نرسانیم که به بیرون منتقل شود.

وی افزود: در جریان انتخابات اتاق بازرگانی تهران در سال ۹۷ مسائلی رخ داد که ما به عنوان تیم مقابل از همه اهرم‌های قانونی استفاده کردیم برای اینکه آن را بزنیم و نهایتا، چون در اتاق به جایی نرسیدیم به بیرون و دادگاه مراجعه کردیم.

این عضو اتاق بازرگانی تهران بیان داشت: ماه گذشته در ۱۴ تیرماه بر خلاف معمول که جلسات اتاق در آخر هر ماه برگزار می‌شود، جلسه‌ای برگزار شد، زیرا ریاست اتاق تهران علاقه داشت مباحثی را عنوان کند که خیلی منصفانه نبود.

بهزادیان در مورد تخلفات انجام‌شده در انتخابات سال ۹۷ اظهار داشت: در آن مورد حرف‌هایی داشتیم که اول به انجمن نظارت اتاق تهران و سپس به انجمن نظارت اتاق ایران و بعد به رئیس اتاق ایران اعلام شد که دریغ از یک کلمه جواب و این در حالی است که ۳۰ عنوان نامه موجود است که بر اساس آن تخلفات اعلام شده است.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: البته رئیس هیات نظارت اتاق تهران در چند مورد به طور شفاهی تخلفات را از ما پذیرفت.

وی در ادامه به موارد دیگری اشاره کرد و گفت: اتاق اردبیل ۸ میلیارد تومان برای ساخت ساختمان می‌خواسته و تا امروز ۷۰ میلیارد تومان اتاق تهران پرداخت کرده، اما باز هم می‌گویند که ۹ درصد کار انجام شده است.

بهزادیان همچنین به تخلفات انجام‌شده دیگر از جمله عدم اجرای قانون دریافت و نحوه هزینه‌کرد یک در هزار بر اساس ماده ۷۷ قانون برنامه پنجم و عدم دریافت قانونی صحیح ۴ در هزار سود موضوع ماده ۱۳ احکام دائمی برنامه توسعه‌ای کشور و همچنین دریافت صحیح ۳ در هزار موضوع ماده ۶۴ بخشی از ماده مقررات مالی اشاره کرد.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران اظهار داشت: از جمله تخلفات دیگر کتمان درآمد‌های اتاق بازرگانی اصفهان و تناقض در صورت‌های مالی آن است.

وی افزود: وجود یک حساب ثبت نشده در اختیار رئیس اتاق بازرگانی نیز از جمله تخلفاتی است که می‌توان به آن اشاره کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: