لله گانی از سودآوری قابل توجه رفاه در شبکه بانکی خبرداد
کد خبر: ۳۸۳۱۹۰
۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
0
با توضیحاتی که لله گانی ارایه کرده و با اعتماد به نفسی که در بکار بردن کلمات از خود نشان داده، به نظر می‌رسد مجمع بانک رفاه کارگران در نهایت آرامش و بدون هیچ چالشی برگزار شود و برگ زرین دیگری در کارنامه بانک رفاه ورق بخورد.
به گزارش پول نیوز، برگزاری "مجمع" برای تمامی شرکت‌ها و موسساتی که به صورت قانونی فعالیت می‌کنند، اقدامی مهم و رویکردی قانونی است که همه ساله می‌بایست برگزار شود. در مجمع گزارش عملکرد به اعضا اعلام می‌شود و این گزارش باید نظر مساعد اعضا و سهامداران را تامین کند. اکنون در آستانه مجمع بانک رفاه کارگران قرار داریم و می‌بایست گزارش عملکرد به نوعی باشد که رضایت سهامداران را جلب کند. در این رابطه اسماعیل لله گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران توضیحاتی ارایه کرد.

لله گانی در پاسخ به اینکه پیش بینی شما از مجمع بانک رفاه کارگران چیست و تا چه اندازه امکان دارد با چالش رو به رو شوید گفت: عملکرد بانک رفاه بسیار مثبت بوده و هیچ چالش یا مشکلی در مجمع پیش نخواهد آمد.
 
وی افزود: با افزایش سرمایه‌ای که بانک رفاه کارگران در سال گذشته داشت، سرمایه بانک از ۲۳۰۰ میلیارد تومان به ۱۹ هزار میلیارد تومان افزایش یافت که افزایش سرمایه بسیاری خوبی اتفاق افتاده است.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران با اعلام اینکه میزان سودآوری بانک رفاه هم به نسبت افزایش سرمایه، افزایش پیدا کرده است گفت: پس از آنکه صورت‌های مالی بانک نهایی شود، مشخص خواهد شد که بانک رفاه کارگران یکی از سودآورترین بانک‌ها در شبکه بانکی است و بی شک بالاترین ضریب افزایش سودآوری در شبکه بانکی را داریم.

وی با تاکید بر اینکه بانک رفاه سوداوری قابل توجهی داشته که این رشد، بانک رفاه را شاخص می‌کند گفت: بانک رفاه کارگران کاملا سودده است و این سوددهی به اندازه‌ای قابل توجه است که بانک رفاه سود انباشته دارد.

لله گانی با تاکید بر اینکه ترازنامه بانک رفاه کارگران، ترازنامه کاملا مثبتی است گفت: بانک رفاه به غیر از سازمان تامین اجتماعی، سهامدار دیگری ندارد و به همین دلیل درمجمع هم نباید مشکلی داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه بانک رفاه سهامدار عمومی ندارد که بخواهد در مجمع، به افراد و دستگاه‌های مختلفی پاسخ بدهد گفت: سهامدار بانک رفاه کارگران، سازمان تامین اجتماعی است و بر اساس قانون، باید به وزارت اقتصاد پاسخ بدهیم که به صورت مستمر با هر دو بخش در تعامل و مذاکره هستیم و چنانچه سوالی پیش بیاید، در همان لحظه و بدون هیچ مشکل پاسخگو هستیم.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران با اعلام اینکه به صورت مستمر و حتی در بسیاری از موارد به صورت روزانه، بندبند کارهایمان را با سازمان تامین اجتماعی و وزارت امور اقتصاد ودارایی بررسی و کنترل می‌کنیم گفت: اگر بخواهیم در مورد پاسخگویی بانک رفاه به دستگاه‌های مربوطه توضیح بدهیم و این رویکرد را بررسی کنیم، بی شک بهترین نمره را خواهیم گرفت.

لله گانی با تاکید بر اینکه هیچگونه نگرانی از مجمع نداریم گفت: باید تاکید کنم که بانک رفاه کارگران به صورت مستمر مجمع برگزار می‌کند و به سوالات سهامدار خود به صورت دایم پاسخ می‌دهد، بنابر این آمادگی لازم برای پاسخگویی وجود دارد.

با توضیحاتی که لله گانی ارایه کرده و با اعتماد به نفسی که در بکار بردن کلمات از خود نشان داده، به نظر می‌رسد مجمع بانک رفاه کارگران در نهایت آرامش و بدون هیچ چالشی برگزار شود و برگ زرین دیگری در کارنامه بانک رفاه ورق بخورد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: