April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

کفپوش صنعت آریا مجری کفپوش‌های صنعتی اپوکسی و پلی یورتان

امروزه کفپوش‌های اپوکسی مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است و این کفپوش برای کلیه محیط‌های صنعتی، نفتی، کارگاه‌ها و کارخانه، بیمارستان‌ها، اداری، تجاری، مسکونی و پارکینگ‌ها مورد استفاده می‌باشند.

شرکت کفپوش صنعت آریا به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های فعال در این حوزه، به نصب و فروش انواع کفپوش‌ اپوکسی، پلی یورتان، پلی یوریا و سایر کفپوش‌های صنعتی می‌پردازد.

کفپوش اپوکسی از مقاوم‌ترین کفپوش‌های بازار به شمار می‌رود.

کفپوش صنعت آریا – ارائه‌دهنده انواع خدمات نصب کفپوش‌های اپوکسی و پلی یورتان

کفپوش‌های اپوکسی و پلی یورتان برای کلیه مکان‌های صنعتی و بیمارستانی کاربرد زیادی دارد. این کفپوش‌ها هر کدام دارای ویژگی‌های خاصی هستند. به طور مثال کفپوش‌های اپوکسی بیمارستانی و آزمایشگاه‌ها دارای خاصیت آنتی استاتیکی بوده، به راحتی تمیز می‌شوند، در برابر مواد شوینده بسیار مقاوم هستند.

محیط بیمارستان نباید محل تجمع میکروب باشد. به همین دلیل این کفپوش‌ها کاملا بدون درز قابل اجرا هستند.

این کفپوش‌ها بار الکتریکی را از خود عبور می‌دهند و برای اینکه در روند کار دستگاه‌ها تداخلی ایجاد نشود، نیاز است تا این خاصیت قابل اجرا باشد.

در محیط‌های صنعتی مثل گاراژ‌های بزرگ و سرپوشیده، کارخانجات، کارگاه‌های تولیدی و دیگر اماکنی از این دست که تردد و رفت و آمد در آن بسیار بالاست باید کفپوشی متناسب با آن محل را نصب نمود. کفپوش اپوکسی صنعتی دارای خاصیت ضد سایش بوده و عبور و تردد خودرو‌ها آسیبی به کفپوش نمی‌رساند.

لازم به ذکر است بسته به نوع محیط صنعتی این کفپوش‌ها کاربردهای مختلفی دارند. به طور مثال کفپوش ترافیکی اپوکسی به عنوان کفپوش پارکینگ‌ مکان‌های صنعتی، مسکونی و گاراژ‌ها مناسب بوده و بر اساس میزان تردد، لایه‌ریزی خواهد شد. لایه‌ریزی دارای ضخامت‌های مختلفی می‌باشند.

کفپوش‌های آنتی استاتیک همانطور که در تیتر قبلی اشاره شد، برای مکان‌هایی که باید بار الکتریکی در آنجا وجود دارد مناسب است. به طور مثال شرکت تولید قطعات خودرو و یا شرکت‌هایی که در زمینه مونتاژ وسایل برقی و الکترونیکی فعالیت می‌کنند، بهترین انتخاب هستند.

خدمات شرکت کفپوش صنعت آریا

شرکت کفپوش صنعت آریا با مشاوره، اجرا و فروش انواع کفپوش‌های اپوکسی و پلی یورتان می‌پردازد و از باکیفیت‌ترین مواد و متریال برای اجرای کفپوش استفاده می‌کند.

فروش انواع کفپوش‌های اپوکسی

  • کفپوش اپوکسی پارکینگ
  • کفپوش اپوکسی مقاوم در برابر ساییدگی و خش
  • کفپوش اپوکسی ضد الکتریسیته
  • کفپوش اپوکسی ورزشی
  • کفپوش‌های اپوکسی ضد اسیدی
  • بتون اپوکسی

نصب و اجرای انواع کفپوش‌های اپوکسی

نصب و اجرای کفپوش اپوکسی با مجرب‌ترین تیم در تمامی مناطق انجام خواهد شد. برای نصب و اجرای کفپوش اپوکسی به تجهیزات و وسایلی احتیاج می‌باشد. همچنین برای جلوگیری از ایجاد حباب و یکدست بودن محیط کار توصیه می‌شود که این کار توسط فردی متخصص صورت پذیرد. ما در تیم کفپوش صنعت آریا با مجرب‌ترین نیرو‌های کار گرد هم آمده‌ایم تا به شما عزیزان خدمت‌رسانی کنیم.

کفپوش صنعت آریا مجری کفپوش‌های صنعتی اپوکسی و پلی یورتان

معرفی انواع کفپوش‌های اپوکسی

کفپوش اپوکسی پارکینگ: کفپوش اپوکسی پارکینگ امکان اجرا بر روی کیله سطوح بتنی، موزاییک، سنگ و… را دارد. این کفپوش به دلیل مقاومت بسیار بالایی که دارد می‌تواند عبور و مرور سنگین ماشین‌ها را تحمل کند و همچنین بسیار زیبا و چشم نواز است. برای رسیدن به این ویژگی‌ها باید تمام اصول فنی و مهندسی را رعایت نمود، به همین سبب کارشناسان فنی واجرایی کفپوش اپوکسی پارکینگی شرکت کفپوش صنعت آریا باافتخار تمای تجربه ودانش خود رادر اختیار مشتریان و خریداران کفپوش اپوکسی پارکینگی قرار می‌دهد.

کفپوش اپوکسی ورزشی: این کفپوش‌ها برای ورزشگاه‌ها و سالن‌های والیبال، بسکتبال، هندبال و غیره قابل استفاده می‌باشند. پوشش کف به گونه‌ای تعبیه شده است که در هنگام آسیب ورزشی صدمه‌ای به فرد وارد نگردد. تحمل وزن این کفپوش‌ها بسیار بالاست و در صورت تردد زیاد دچار خط و خش بر روی سطح نخواهند شد.

کفپوش اپوکسی دکوراتیو: این نوع کفپوش‌ها برای منازل، دفاتر اداری و در حلت کلی مکان‌هایی که با مردم سروکار دارند قابل اجرا هستند. این کفپوش‌ها از جنس رزین اپوکسی می‌باشند و در برابر رطوبت بسیار مقاوم هستند.

کفپوش اپوکسی گرانیتی: همانطور که از نام آن پیداست، این کفپوش‌ها طرحی شبیه به گرانیت دارند و در مکان‌هایی مثل پارکینگ‌ها، ورودی استخر‌ها، سالن‌های سینما قابل استفاده هستند.

این کفپوش در برابر صوت، حرارت، رطوبت عایق می‌باشد.

کفپوش اپوکسی صنعتی: هر جایی که تردد کامیون، لیفتراک، وسایل نقلیه صنعتی بالا می‌باشد و ساییدگی لاستیک بیشتر است، این کفپوش می‌تواند در نفش یک ابر قهرمان ظاهر شود.

تحمل وزن این کفپوش‌ها حدود 6 تن است و در برابر نور آفتاب، آب خوردگی، مواد شوینده و سایش لاستیک‌ها از خود تغییری نشان نمی‌دهند. ضخامت آن برای اجرا حدود 3 میلی‌متر می‌باشد.

کفپوش آنتی داست: نوع دیگری از کفپوش‌های اپوکسی به شمار ‌می‌روند. ظاهر آن به صورت یکدست سفید بوده و در اتاق عمل‌ها، آزمایشگاه‌ها و صنایع پتروشیمی کاربرد دارند. این نوع کفپوش را نمی‌توان برای منازل اجرا نمود زیرا ظاهر یکدستی دارد و تنوع زیادی در طرح ندارد.

ویژگی‌های کفپوش اپوکسی آنتی داست:

  • در برابر سایش، فشار، مقاومت مکانیکی و مواد شیمیایی بسیار مقاوم است.
  • چسبندگی بالایی دارد.
  • سطح آن شفاف است.

نحوه نصب و اجرای کفپوش اپوکسی توسط شرکت کفپوش صنعت آریا

ابتدا باید سطح را آماده‌سازی نمود. به عبارتی کلیه ترک‌ها، ساییدگی‌ها، حفره‌ها باید به طور کامل بر طرف گردند. اگر سطح دارای پستی و بلندی است باید توسط دستگاه ساب زن صاف گردد.

حال باید مرحله لایه‌ریزی ابتدایی با پرایمر آغاز گردد. با ترکیب رزین اپوکسی و هاردنر اپوکسی لایه‌ریزی ابتدایی شروع می‌شود. این کار را با غلطت یا طی انجام می‌دهند.

بعد از سپری شدن این مرحله، حالا مراحل لایه‌ریزی میانی آغاز می‌شود. این مرحله به این دلیل انجام می‌شود تا مقاومت سطح افزایش پیدا کند. بسته به نوع سطح و موارد کاربرد، این مرحله دو الی سه بار انجام می‌شود. البته برای برخی سطوح یک بار نیز کفایت می‌کند.

پس از این مرحله لایه‌ریزی نهایی شروع می‌شود. در این مرحله دیگر نیازی به استفاده از تی و غلطک نمی‌باشد. بلکه با کاردک شانه‌ای یا اسپری هوا این کار را انجام می‌دهند.

برای لایه اول رزین اپوکسی + هاردنر + حلال (زایلن) استفاده می‌شود.

برای لایه میانی رزین اپوکسی + رقیق کننده + هاردنر + فیلر + پیگمنت + ادیتیو ضد رسوب به کار می‌رود.

در لایه نهایی مواد استفاده شده در بالا + ادیتیو ضد حباب و افزایش دهنده سختی سطح + پیگمنت + هم تراز کننده استفاده می‌گردد. برای استعلام قیمت پروژه کفپوش اپوکسی نیز می‌توانید با شرکت کفپوش صنعت آریا در ارتباط باشید.

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: