April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
بیت الله برقراری بعد از امضای تفاهمنامه با بانک قرض الحسنه مهر ایران
کد خبر: ۳۸۳۵۸۸
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸
0
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور، گفت: هدف ما بیمه کردن اعضای صندوق و بهره مندی آن‌ها از مستمری بازنشستگی، از کار افتادگی و فوت است.
جامعه هدف 30 میلیونی داریم/ تفاهمنامه باید عملیاتی شود
بیت الله برقراری، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور، یک جامعه هدف ۳۰ میلیونی دارد که ۱۰ میلیون نفر آن جامعه هدف خالص است و از این تعداد حدود دو و نیم میلیون نفر آن‌ها عضو صندوق هستند و تلاش داریم یک میلیون بیمه شده جدید جذب کنیم.

وی افزود: جامعه هدف ما، جامعه ارزشمندی است، زیرا امنیت غذایی ما را تامین می‌کنند و باید دستان پینه بسته آن‌ها را به گرمی فشرد.

برقراری افزود: ما با نگاه تحولی دولت سیزدهم، با صندوق قرض الحسنه مهر ایران گفتگو کردیم که نتیجه آن، انعقاد تفاهم نامه بود که از چند جهت دارای اهمیت است.

وی افزود: اولین اهمیت، هم افزایی برای ترویج قرض الحسنه است که ما ۱۸۰۰ کارگزار در کل کشور برای ارتباط با مردم داریم و باید آن‌ها را تقویت کنیم.

برقراری افزود: همچنین ما منابعی در اختیار داریم که می‌توان بخش قابل توجهی از آن را به صندوق آورد.

وی تصریح کرد: ما باید این تفاهم نامه را پس از انعقاد عملیاتی کنیم.

شمسی نژاد، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در ادامه افزود: جامعه هدف این تفاهم نامه، ۳۰ میلیون ایرانی و شهر‌های زیر جمعیت ۲۰ هزار نفر است.

وی افزود: بیش از ۹۰۰۰ نفر روزانه وارد بانک قرض الحسنه می‌شوند و با این تفاهم نامه و استقبال از صندوق می‌توانیم وام‌های قرض الحسنه را در دورترین نقاط کشور جاری کنیم.

خبر در حال تکمیل است...
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: