May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۵۵۷۷
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
0
سرپرست اداره‌کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر گفت: در پی وقوع زمین‌لرزه ۵.۴ ریشتری بامداد امروز در آذربایجان غربی، حوالی خوی، ۱۰ تیم ارزیاب هلال‌احمر برای بررسی میزان خسارات احتمالی به منطقه حادثه‌دیده اعزام شده‌اند.

۲۶۵ نفر مصدوم در زلزله ۵.۴ ریشتری خوی

موسوی در پی وقوع زمین لرزه در آذربایجان غربی اظهار کرد: زلزله ۵.۴ ریشتری ساعت ۳:۵۱ بامداد امروز، ۱۳ مهرماه، عمق ۱۰ کیلومتری زمین در استان آذربایجان غربی، حوالی خوی را لرزاند. در پی این حادثه تاکنون ۱۰ تیم ارزیاب هلال‌احمر برای ارزیابی میزان خسارات احتمالی به محل اعزام شده‌اند.

وی افزود: پس از این حادثه ارتباط با فرمانداری‌ها و دهیاری‌های نزدیک کانون زلزله برقرار و اعضای خانه‌های هلال استان نیز برای ارزیابی حادثه فعال شده‌اند.

موسوی گفت: براساس گزارش‌های دریافتی، منطقه متاثر از حادثه بخش دیزج دیز و شور بلاغ بوده و تا این لحظه دیوار برخی منازل دچار ترک خوردگى شده و همچنین در روستای سید تاج الدین سه باب خانه قدیمی و خالی از سکنه تخریب شده است.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر افزود: در شهرستان‌های خوی و سلماس وضعیت قرمز اعلام شده و شهر‌های معین نیز در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

گفتنی است این زمین‌لرزه تاکنون ۱۸ پس‌لرزه داشته و براساس گزارش شبکه بهداشت استان؛ تا این لحظه ٢٣٠ حادثه‌دیده در خوی و ٣٥ نفر در سلماس به مراکز بهداشتی و بیمارستانی مراجعه کرده‌اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: