April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۶۷۱۳
۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
0
شرکت خودروسازی فولکس‌واگن در ۱۰ سال آینده فقط خودرو‌های برقی در اروپا تولید می‌کند.

فولکس‌واگن فقط برقی!

توماس شفر، مدیرعامل این خودروسازی گفت که برند فولکس واگن از سال ۲۰۳۳ در اروپا فقط خودرو‌های برقی تولید خواهد کرد و متعهد شده است که حداکثر تا سال ۲۰۳۳، ساخت خودرو‌های احتراقی در اروپا را به تدریج متوقف کند.

شفر گفت: در دهه آینده برند فولکس‌واگن ۱۰ مدل خودرو الکتریکی جدید را تا سال ۲۰۲۶ روانه بازار خواهد کرد که شامل مدل‌هایی است که کمتر از ۲۵ هزار یورو قیمت دارد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، فولکس‌واگن قبلاً گفته بود که قصد دارد فروش خودرو‌های احتراقی در اروپا را بین سال‌های ۲۰۳۳ تا ۲۰۳۵ متوقف کند. این خودروساز آلمانی همچنین برنامه‌هایی را برای ساده‌سازی تولید و بهبود بهره‌وری و تسلط بر بازار خودرو‌های الکتریکی ارائه کرده است.

برند‌های پریمیوم مانند آئودی و پورشه نتایج را در نیمه اول سال افزایش دادند؛ به طوری که آئودی ۵۱ درصد جهش سود عملیاتی و پورشه ۲۲ درصد در مقایسه با کاهش ۸ درصدی برند‌های فولکس واگن ثبت کرد. برند خودرو‌های سواری در نیمه اول سال ۵.۶ درصد حاشیه عملیاتی داشت که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳.۴ درصد افزایش داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: