April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۷۵۱۰
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰
0
رئیس جمهور روسیه فهرستی از توصیه های جدید درباره جنگ اوکراین را منتشر کرد.

دستور پوتین برای هماهنگی میان ارتش و سازندگان سلاح

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به دولت و وزارت دفاع توصیه کرد‏، با هدف تبادل سریع اطلاعات میان یگان‌های حاضر در عملیات ویژه در اوکراین و سازندگان سلاح و تجهیزات نظامی در کشور، سازوکاری تعیین شود.

به گزارش شبکه تلویزیونی روسیاالیوم، در فهرست توصیه‌های ولادیمیر پوتین که کرملین منتشر کرده است هدف از تشکیل سازوکار مورد نظر رئیس جمهور روسیه، بهبود کیفیت تولیدات نظامی جهت پاسخگویی به نیاز‌های نیرو‌های مسلح کشور در عملیات ویژه بیان شده است.

پوتین همچنین به دولت و وزارت دفاع توصیه کرد، ارتش باید بر اساس نیازش در عملیات ویژه تجهیز شود. پوتین پس از آن فهرست توصیه هایش را تنظیم کرد که هفته گذشته در نشستی با اعضای شورای هماهنگی وابسته به دولت، جهت تامین نیاز‌های نیرو‌های مسلح حضور یافته بود.

در خبری دیگر، دولت اسپانیا اعلام کرد مادرید دو سامانه دفاع هوایی دیگر به نام «هاوک» (Hawk) را به اوکراین خواهد فرستاد. با احتساب این دو سامانه، شمار سامانه‌های ضد هوایی که اسپانیا به اوکراین داده است به شش سامانه می‌رسد. کشور‌های غربی و به ویژه آمریکا برای آنکه اوکراین در مقابل تهاجم روسیه بتواند مقاومت کند کمک‌های نظامی و مالی قابل توجهی به آن تاکنون کرده اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: