کد خبر: ۳۸۸۷۴۸
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
0

  خرید کردن یکی از لذت‌ بخش‌ ترین و مهم‌ ترین کارهایی است که همه افراد در طول زندگی خود انجام می‌دهند. در اغلب مواقع برای این‌ که بتوانید یک محصول باکیفیت خریداری کنید، ناخودآگاه به برند و کشور تولید کننده آن محصول توجه می‌کنید.

خرید کردن یکی از لذت‌ بخش‌ ترین و مهم‌ ترین کارهایی است که همه افراد در طول زندگی خود انجام می‌دهند. در اغلب مواقع برای این‌ که بتوانید یک محصول باکیفیت خریداری کنید، ناخودآگاه به برند و کشور تولید کننده آن محصول توجه می‌کنید. برخی از کشور ها توانسته اند شهرت و محبوبیت خوبی در تولید برخی محصولات به دست بیاورند.

ترکیه یکی از کشور های هم‌جوار ایران به شمار می‌آید که محصولات آن در میان ایرانیان طرفداران بسیاری دارد. بسیاری از محصولات ترکیه از کیفیت بالایی برخوردار هستند که اغلب افراد حاضرند بهای بیشتری برای خرید آن‌ ها بپردازند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از کیفیت محصولات ترک مطلع هستید و تمایل به تهیه آن‌ ها دارید، باید بدانید که تنها راه خرید از ترکیه سفر به این کشور و خرید مستقیم نیست. شما می‌توانید از روش‌ های دیگری نیز به منظور تهیه محصولات مورد نظر خود استفاده نمایید.

images_1667117693.png

مزایای خرید از ترکیه

قبل از توضیح در مورد خرید از ترکیه، بهتر است با مزایای خرید از برند های معتبر و محبوب ترکیه آشنا شوید. به‌ طورکلی خرید اجناس ترک و یا خرید از برند های معتبر مزایای بی‌شماری دارد؛ اما عده‌ای به دلیل هزینه‌ های نسبتاً بالای این محصولات، ترجیح می‌دهند از محصولات ارزان‌ قیمت استفاده کنند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که محصولات ارزان‌ قیمت با کیفیت پایین و یا متوسط را به محصولات برند ترجیح می‌دهید، بهتر است با مزایای خرید محصولات برند آشنا شوید:

  1. از آنجا که اعتبار و محبوبیت یک برند در گرو کیفیت محصولاتی است که ارائه می‌کند، به جرات میتوان گفت که تمامی محصولات برند، کیفیت بسیار بالایی دارند.

  2. در محصولات برند از متریال درجه اول استفاده می‌شود که باعث افزایش طول عمر و کارایی محصول می‌شود؛ همین امر نیز موجب افزایش قیمت آن می‌شود. باید توجه داشته باشید که محصولات مصرفی مانند لوازم‌ آرایشی از برند های معتبر، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که از آسیب‌ های پوستی جلوگیری می‌کند.

  3. برند های معتبر خدمات پس از فروش وسیعی ارائه می‌کنند تا مشتریان خود را حفظ کرده و حس وفاداری در آنان ایجاد نمایند؛ بنابراین اگر به دریافت خدمات پس از فروش اهمیت می‌دهید، بهتر است محصول مورد نیازتان را از یک برند معتبر خریداری کنید.

  4. به‌طور معمول سایت برند های معتبر، از پشتیبانی فوق‌العاده سریعی برخوردار است که باعث می‌شود شما در کوتاه‌ ترین زمان ممکن به پاسخ سؤالات خود برسید و محصولات موردنظرتان را تهیه کنید.

  5. هنگام انتخاب محصولات برند و خرید از ترکیه می‌توانید با خاطری آسوده به توضیحات و تصاویر محصول اطمینان کنید؛ زیرا برند های معتبر برای جلب اعتماد مشتری، با صداقت برخورد می‌کنند.

images_1667117742.png

روش‌های خرید از ترکیه

برای این‌ که بتوانید محصولات برند و باکیفیت را از ترکیه خریداری کنید، چند روش پیش رو دارید که عبارت‌اند از:

  • در روش اول شما می‌توانید خودتان به ترکیه سفر کنید و لوازم مورد نیازتان را خریداری کنید. این روش برای افرادی که سالی چند بار به ترکیه سفر می‌کنند مناسب است؛ اما قطعاً عده زیادی وجود دارند که نمی‌توانند به‌راحتی به کشوری دیگر سفر کنند. برخی از افراد نیز به اقوام و آشناهایی که به این کشور سفر می‌کنند، لیستی از لوازم موردنیاز خود را ارائه می‌کنند تا برای آن‌ها تهیه کنند.

  • یکی دیگر از روش‌ های خرید از ترکیه این است که از طریق سایت‌ ها و فروشگاه‌ های مجازی این کشور اقدام به خرید کنید. مشکل اساسی این روش این است که شما برای پرداخت هزینه اجناسی که خریداری می‌کنید، باید پول خود را تبدیل به ارز رایج ترکیه کنید؛ همانطور که می‌دانید این کار پیچیدگی‌های زیادی دارد.

  • برخی از محصولات ترک را می‌توانید در بازار ایران خریداری کنید؛ اما اغلب اجناسی که تحت عنوان محصول ترک به فروش می‌رسند، محصولات اصلی نیستند و کیفیت چندانی ندارند. اگر شناخت درستی نسبت به محصول ترک اصل نداشته باشید، ممکن است هزینه گزافی برای یک محصول تقلبی بپردازید.

  • یک روش بسیار مناسب دیگر برای خرید مستقیم از ترکیه وجود دارد که می‌توان ادعا کرد ساده ترین راه خرید است. برخی از سایت‌ های واسطه وجود دارند که سفارش‌ های شما را ثبت می‌کنند و مستقیم از ترکیه برای شما خریداری می‌کنند. پس از اتمام فرایند خرید توسط شما، سفارش‌ ها توسط سایت واسطه خریداری و آماده ارسال شده و درنهایت به آدرس شما فرستاده می‌شوند. کلاهبرداری و فروش اجناس تقلبی در هر روشی امکان‌پذیر است؛ از این‌ رو باید برای خرید از ترکیه از یک سایت معتبر اقدام نمایید.

images_1667117729.png

کلام آخر؛ خرید از ترکیه با نابریکا

خرید مستقیم از یک سایت با چالش‌ های بسیار زیادی روبرو است. در ابتدا لازم است که شما کاملاً به زبان سایت مورد نظر مسلط باشید. مسئله بعدی نحوه پرداخت و تبدیل ارز هاست که تا حدودی پیچیده و خارج از حوصله است. در نهایت نیز مشکلی که هنگام خرید اینترنتی از برند های معروف ترکیه با آن روبرو می‌شوید، نحوه ارسال محصول است. اگر تجربه خرید اینترنتی را داشته باشید به‌ خوبی می‌دانید که چالش‌ های خرید اینترنتی تنها محدود به مرحله ثبت سفارش نیست؛ بلکه پیگیری سفارش، دریافت خدمات پس از فروش، تعویض یا بازگشت کالا نیز از مهم‌ ترین مسائل این نوع خرید به شمار می‌آیند. نابریکا یک فروشگاه اینترنتی است که محصولات برند های معتبر و معروف ترکیه را با شما به اشتراک می‌گذارد و شما می‌توانید به‌ راحتی به تمامی اطلاعات محصول دست پیدا کنید.

اصلی‌ ترین ویژگی نابریکا که باعث تمایز آن از دیگر رقبا شده، اعلام تخفیف‌ ها و جشنواره‌ های فروشی است که هر برند برای مشتریان خود در نظر می‌گیرد. بسیاری از فروشندگان و سایت‌ های واسطه تخفیف‌ ها را به مخاطبان خود اعلام نمی‌کنند تا بتوانند سود بیشتری از خرید داشته باشند؛ اما نابریکا اطلاع‌رسانی دقیقی از این تخفیف‌ ها انجام می‌شود که باعث می‌شود بتوانید بسیاری از محصولات موردنیاز خود را با قیمتی مناسب تهیه کنید. پشتیبانی از چندین برند معروف باعث می‌شود که شما بتوانید به‌ صورت همزمان از چندین برند یا فروشگاه در کشور های مختلف به‌ صورت همزمان و یکجا خرید کنید و تمامی محصولات را باهم دریافت کنید. این امر تا حدودی به کاهش هزینه‌ های ارسال کمک می‌کند.

در نهایت نیز نابریکا با ارائه خدمات پس از فروش و پیگیری‌ های لازم برای عودت یا تعویض کالا توانسته تمام نگرانی‌ های خریداران را از بین ببرد. اگر هنوز هم خرید از ترکیه برای شما دغدغه‌ ای بزرگ است، باید بدانید که خرید از ترکیه و دیگر کشورها به‌واسطه نابریکا، دقیقاً مانند خرید از یک فروشگاه اینترنتی در ایران است که به‌ راحتی می‌توانید تمام امور را پیگیری کرده و مناسب‌ترین محصول را خریداری نمایید.

 

برچسب ها : نابریکا,خرید از ترکیه,خرید مستقیم از ترکیه,ورا وب

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: