April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۹۱۴۳
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
0
گروه مقاومت عرین الاسود در بیانیه‌ای تصریح کرد کشتار و جنایت‌های رژیم صهیونیستی به خود او باز خواهد گشت.

مقاومت فلسطین: جنایات رژیم صهیونیستی به خودش باز خواهد گشت

گروه مقاومت عرین الاسود (بیشه شیران) با صدور بیانیه‌ای مسئولیت تیراندازی عصر جمعه به دو گذرگاه نظامی «حواره» و «بیت فوریک» متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی را به عهده گرفت.

در این بیانیه آمده است: رزمندگان عرین الاسود در فاصله زمانی ساعت ۱۹ تا ۲۰:۵۰ دقیقه روز جمعه (به وقت بیت المقدس)، دو گذرگاه حواره و بیت فوریک متعلق به ارتش اشعالگر را هدف تیراندازی قرار دادند و خواهیم دید چه کسی طرف مقابل را محاصره خواهد کرد.

این گروه در ادامه بیانیه خود تاکید کرد: ما منتظر اشتباهی از سوی دشمن هستیم تا هزینه‌های سنگینی برای آن در پی داشته باشد. دشمن در توهم به سر می‌برد آنگاه که فکر می‌کند می‌تواند به مقاومت پایان دهد. دشمن حتی به مردم خود نیز دروغ می‌گوید و به خوبی از ماهیت گفته‌های ما اطلاع دارد و می‌داند کشتار و جنایت‌های بیشترش به خود او باز خواهد گشت و امنیت خیالی که تصور می‌کند طی سالیان گذشته برای خود ایجاد کرده است، فرو خواهد پاشید.

عرین الاسود تاکید کرد: ما به ملت فلسطین درباره توانایی خود اطمینان می‌دهیم و به صهیونیست‌ها می‌گوییم که ارتش اشغالگر به شما دروغ می‌گوید و شما را به سمت پرتگاه پیش می‌برد.

این گروه مقاومت در پایان خطاب به رزمندگان خود اعلام کرد: رزمندگان مقاومت در همه گروه‌ها و به صورت انفرادی، هوشیار باشید و دستانتان بر روی ماشه قرار داشته باشد. ما با زبان خون و گلوله با دشمن صحبت خواهیم کرد چرا که غیر از آن چیز دیگری نمی‌فهمد. به خدا سوگند که تا آخرین رزمنده و آخرین گلوله، سلاح مقاومت خود را ترک نخواهیم کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: