کد خبر: ۳۸۹۱۸۶
۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰
0
هواوی از دوساعت هوشمند خود که زیر مجموعۀ سری Kids Watch ۵X هستند، تحت عنوان هواوی واچ ۵ ایکس و ایکس پرو به عنوان سورپرایزی برای کودکان عصر دیجیتال رونمایی کرد

هواوی کودکان عصر دیجیتال را سورپرایز کرد!

شرکت بزرگ فناوری چینی به تازگی از دو ساعت دیجیتال ویژۀ کودکان رونمایی کرد، این دو گجت که زیر مجموعۀ سری Kids Watch ۵X محسوب می‌شوند، هواوی واچ ۵ ایکس و هواوی واچ ۵ ایکس پرو نام دارند.

ساعت‌های هوشمند ویژۀ کودکان در سال‌های اخیر توجه‌های زیادی را به خود معطوف کرده است، والدین هم ضمن استفادۀ کودک خود از این گجت‌های هوشمند امکان نظارت روی فعالیت‌ها و موقعیت مکانی کودک خود را خواهند داشت. این گجت‌های هوشمند می‌توانند یک ابزار یادگیری نیز برای خردسالان باشند، همین مسائل سبب شده تا بازار ساعت‌های هوشمند ویژۀ کودکان داغ شود، بازاری که سری Kids Watch ۵X هواوی از جدیدترین اعضای آن است.

ساعت‌های هوشمند کودکان چه ویژگی‌هایی دارد؟
مدل پرو این ساعت‌ها طراحی ویژه‌ای دارد که کاربر را قادر می‌سازد تا میان استفاده از صفحه نمایش رنگی و سیاه و سفید یکی را انتخاب کند، وی همچنین خواهد توانست در حالت سیاه و سفید، گزینۀ «مزاحم نشوید» را هم فعال کند، این امکان کودک را قادر می‌سازد تا هنگام حضور در محیط‌هایی مانند کلاس درس، مانع از حواس پرتی خود شود. جدا شدن این ساعت‌های جدید همچنین به کاربرش امکان می‌دهد که راحت‌تر از دوربین ساعت برای گرفتن عکس استفاده کنند.

دربارۀ ساعت‌های جدید هواوی و امکانات آن می‌توان به مکان‌یابی داخلی و پیشرفتۀ‌اش نیز اشاره کرد، این ساعت‌های هوشمند کودکانه داده‌های ۸ هزار مرکز خرید، فرودگاه و مکان دیگر را داخل حافظۀ خود ذخیره دارند که کاربر می‌تواند با استفاده از گوشی‌های هواوی اطراف خود به صورت آفلاین آن‌ها را فرابخواند، این موضوع شامل مکان یابی هم می‌شود و والدین می‌توانند به صورت دقیق بر موقعیت مکانی فرزند خود نظارت داشته باشند.

وظیفۀ حفاظت از حریم خصوصی و امنیت اطلاعات کاربر در این ساعت‌های هوشمند کودکانه نیز به یک مکانیسم مانیتورینگ امنیتی end-to-end سپرده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در حال حاضر کاربران می‌توانند که ساعت‌های هوشمند بچگانه هواوی Watch ۵X را به صورت آنلاین به بهای ۲۲۹ دلار ثبت سفارش کنند همچنین مدل پرو این ساعت‌ها با قیمتی معادل ۲۸۷ دلار در دسترس کاربران قرار دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: