May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

«از زمانی که همه‌گیری کرونا تیشه‌زدن به ریشه‌های ارزهای فیات را آغاز کرد، ارزهای دیجیتال رویه‌ای پیشتاز را در پیش گرفتند. در این رقابت، رقبای زیادی از بین رفته‌اند؛ اما در همین حال برخی‌ها در آزمون زمان مقاومت کردند. یکی از این نام‌ها پولکادات (Polkadot) یا ارز دیجیتال دات (DOT) است؛ یکی از پروژه‌های مشهور در صنعت ارزهای دیجیتال که اساساً برای افزودن ارزش به مزایای بلاک‌چین ایجاد شده است.»

مقدمه بالا را سایت کریپتونیوز زد (Cryptonewsz) درباره پولکادات نوشته‌ است. کریپتونیوز زد، همانطور که از آن نام آن پیداست، سایت و یک منبع خبری برای ارزهای دیجیتال است که بخش جامعی به نام پیش‌بینی (Forecast) دارد و در این بخش، به پیش‌بینی آینده قیمت ارزهای دیجیتال می‌پردازد.

از آنجایی که پولکادات ارز دیجیتال محبوبی است و همچنین، پیش‌بینی‌های کریپتونیوز زد نیز توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران و معامله‌گران را جلب کرده‌ است، در این مقاله بخشی از نظر این سایت درباره آینده قیمت ارز دیجیتال پولکادات با توکن دات، بازتاب داده شده‌ است.

پولکادات یک طرح یا الگو نیست؛ یک سبک زندگی است

پولکادات، یک پروژه شاخص ایجاد شده توسط بنیاد سوئیسی Web3، هدف دارد که عملکردهای گسترده نامتمرکز مالی (DeFi) را به کاربران خود ارائه دهد و در عین حال، باعث می‌شود که کاربران با استفاده از یک رابط کاربر پسند، از مزایای آن استفاده کنند. پولکادات، به تازگی پاراچین (Parachain) مورد انتظار خود را راه‌اندازی کرده است. این سیستم حراج، اخیراً چهارمین حراج خود را برگزار کرد که پارالل فایننس (Parallel Finance) در آن برنده شد.

پولکادات علاوه بر اینکه یکی از جاه‌طلبانه‌ترین پروژه‌های مبتنی بر زیرساخت‌های چند زنجیره‌ای و همچنین رقیبی برای اتریوم است، با قرار دادن بلاک‌چین‌های مختلف در شبکه‌ای یکپارچه، راهکارهای متعددی را نیز به کاربران خود ارائه می‌دهد.

این پروژه که به عنوان یک پروژه پیشگام در شبکه همتای به همتای پولکادات اجرا شده است، مزایای بسیار زیادی برای ارائه دارد؛ از جمله امنیت با نوسان بالای زنجیره مرکزی و پاراچین‌هایی شامل حاکمیت مشترک بی‌عیب‌ و نقص. زیرساخت بهبودیافته پولکادات، امکان عملکردهای فراوانی را فراهم می‌کند.

وضعیت قیمت دات

دات سال ۲۰۲۲ را با قیمت ۲۲ دلار شروع کرد. اما پس از یک ماه، تا حدود ۱۹ دلار کاهش یافت. آنچه که در نمودار قیمت پولکادات نشان داده می‌شود، این است که قیمت پس از رسیدن به سقف تاریخی ۵۵ دلاری‌اش در نوامبر گذشته، سقوط قابل توجهی را تجربه کرده‌ است.

با این حال، از ابتدای سال جاری، قیمت پولکادات نوسانات متوسطی را نشان داده‌است. در حال حاضر، قیمت دات در حدود ۱۸ دلار و با حرکت صعودی اندک معامله می‌شود. اگر توکن دات به روند صعودی خود ادامه دهد، ممکن است به سطح فیبوناچی ۲۳/۶۰ درصد برسد و از مرز قیمت ۲۳ دلار عبور کند، همچنین می‌توانید برای خرید ارز دات اینجا کلیک کنید.

در روی دیگر سکه و جنبه منفی، سطوح پشتیبانی فعال ۱۴ دلاری‌اش را حفظ می‌کند و اگر تا زیر ۱۴ دلار نیز اصلاح شود، از حمایتی قوی در ۱۰ دلار برخوردار است.

بر اساس مشخصات تکنیکال و شکل‌گیری روند فعلی، قیمت دات ممکن است در آینده‌ای نزدیک حرکت صعودی را ثبت کند. بیایید پیش‌بینی‌های قیمت دات را برای سال‌های بعد بررسی کنیم.

پیش بینی قیمت پولکادات

پولکادات دارای بازاری به ارزش بیش از ۱۸,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰ دلار است و چنین ارزش بازاری آن را در میان ۱۰ ارز دیجیتال برتر در صرافی‌های مختلف قرار می‌دهد. پیش‌بینی دقیق قیمت و تحلیل‌های تکنیکال پولکادات توسط کارشناسان مختلف به هیچ وجه انکار نمی‌کند که این ارز دیجیتال، بهتر از رقبای خود عمل خواهد کرد.

پیش‌بینی پولکادات از نظر قیمت و ارزش بازاری که به خاطر وجود آن، این پلتفرم را بسیار تعاملی و بدون پیچیدگی می‌دانند، از انتظارات همه سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال فراتر خواهد رفت.

مشارکت‌های جدید، پولکادات یا توکن دات را در کانون توجه قرار می‌دهد و آن را به صحنه‌ای مرکزی برای سرمایه‌گذاری تبدیل می‌کند. در این فرآیند، تراکنش‌های بیشتری باید در هر ثانیه انجام شوند که ممکن است چالشی سخت برای دنیای ارز دیجیتال و رقبای پولکادات باشد.

پیش بینی قیمت پولکادات برای ۲۰۲۳

اگر نیمه اول ۲۰۲۲ را با نیمه اول ۲۰۲۳ مقایسه کنیم، ممکن است تفاوت فاحشی وجود داشته باشد. پیش‌بینی قیمت دات برای پایان سال ۲۰۲۳ طوری است که می‌تواند به همه روندهای منفی و بدبینانه برای دنیای ارزهای دیجیتال، به ویژه پولکادات، پایان دهد و می‌تواند به معنای آغاز دوره‌ای از امیدها و نویدهای پر از خوش‌بینی باشد.

پیش‌بینی دات نشان می‌دهد که قیمت این دارایی ارزشمند می‌تواند در سال ۲۰۲۳ تا عددی بین ۲۶ الی ۳۷ دلار افزایش یابد.

پیش بینی قیمت پولکادات برای ۲۰۲۴

در دنیای ارزهای دیجیتال، معجزات قابل پیش‌بینی هستند و جادو حتی در کوتاه‌مدت نیز وجود داشته است. طبق گزارش کارشناسان، ممکن است قیمت ارز دیجیتال دات تا آخر سال ۲۰۲۴ به ۴۰ دلار برسد.

پیش بینی قیمت پولکادات برای ۲۰۲۵

سرمایه‌گذاران خبره ارزهای دیجیتال، همیشه برای درآمد بالقوه بلندمدت برنامه‌ریزی می‌کنند تا کوتاه مدت. اغراق آمیز نیست که ارز دیجیتال دات، قیمتی را در نظر بگیرد که تمام موانع بشکند، در آزمون زمان مقاومت کند و در نیمه دوم سال به سقف ۴۶ دلار برسد. از آنجایی که ارزهای فیات قادر به حفظ ارزش خود در طول همه‌گیری نیستند، این موضوع ممکن است به عنوان مهلتی برای همه سرمایه‌گذاران پولکادات باشد که آنها را به مسیر امیدها و آرزوهای زیادی برای انجام معاملات سوق می‌دهد.

با کمی صبر و بالا نگه داشتن امیدها در بلندمدت، سرمایه‌گذاران می‌توانند انتظارات خوبی تا پایان سال ۲۰۲۵ داشته باشند. زیرا زمانی که پولکادات به یک بازیکن باتجربه تبدیل شود، پذیرش به طور تصاعدی رشد می‌کند.

پیش بینی قیمت پولکادات برای ۲۰۲۶

طبق نظرات بیان شده در پیش‌بینی‌های ارز دیجیتال دات، پایان سال ۲۰۲۶ می‌تواند بالاترین زمان برای این ارز دیجیتال باشد؛ به طوری که این قیمت در هیچ زمان دیگری مشاهده نشده‌ است. بدین صورت که ممکن است یک افزایش شدید در قیمت رخ دهد و قیمت دات تا ۵۲ دلار افزایش یابد. چنین افزایش قیمتی در زنجیره‌های حاکمیتی و خصوصی نادر است.

پیش بینی قیمت پولکادات برای ۲۰۳۰

طبق پیش‌بینی کارشناسان از قیمت دات برای ۲۰۳۰، ارزش آن می‌تواند به ۸۶ دلار در نیمه اول و ۸۵ دلار در نیمه دوم سال برسد. کریپتونیوز زد در نظر شخصی خود نیز پیش‌بینی می‌کند که قیمت کوین بتواند تا ۹۱ دلار افزایش یابد؛ انتظار می‌رود در قیمتی بالای ۸۴ دلار معامله شود.

به سرمایه گذاران توصیه می‌شود قبل از هر گونه تصمیم گیری مالی، خودشان تحقیقات و تحلیل خود در رابطه با ارز دیجیتال پولکادات را با توجه به نوسانات قیمت ارز دیجیتال انجام دهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: