April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۹۲۲۵
۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
0
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اهمیت رونق‌یافتن فضا‌های تجاری در شهر زیرزمینی گفت: برای این که بخواهیم خدمات خود را از سایر خدمات مشابه متمایز کنیم باید به فضا‌های تجاری مترو و خدمات ارائه شده در آن هویت بدهیم.

تهیه پیوست فرهنگی برای فضا‌های تجاری شهر زیرزمینی

مسعود درستی با بیان اینکه دسترسی مناسب به حمل‌ونقل عمومی یکی از محور‌های توسعه و پویایی مناطق شهری است که نقش بسزایی در افزایش کیفیت زندگی شهروندان نیز دارد افزود: در حال حاضر تنها راه برون‌رفت از معضل ترافیک و آلودگی هوا در کلان‌شهر‌ها بخصوص پایتخت کاهش سفر‌های درون‌شهری با ایجاد دسترسی آسان به حمل‌ونقل عمومی به‌ویژه مترو است.

وی تصریح کرد: در شهر تهران با توجه به تراکم جمعیت، ایجاد مجتمع‌های تجاری در نزدیکی ایستگاه‌های مترو برای کاهش سفر‌های درون‌شهری بسیار حایز اهمیت است.

درستی با بیان اینکه در دنیای امروز رقابت برای عرضه محصولات بسیار بالاست گفت: فضا‌های تجاری درایستگاه‌های خطوط هفتگانه متروی تهران و حومه با توجه به حجم مخاطبانی که روزانه در شهر زیرزمینی تردد می‌کنند، دارای ظرفیت خوبی است که با هویت‌بخشی به آن می‌توانیم افراد را برای عرضه محصولاتشان در این فضا‌ها ترغیب کنیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه افزود: با به‌وجودآوردن هویت مشخص تجاری و تبدیل آن به مکانی تعریف شده برای اجرای اهداف و حرفه‌های خاص، می‌توانیم فضا‌های تجاری شهر زیرزمینی را به برندی آشنا برای عرضه محصولات و خدمات تبدیل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حجم ترافیک باید از ظرفیتی که در زیرزمین با گسترش مترو ایجاد شده استفاده کنیم تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالقوه آن، نیاز‌های شهروندان و مسافران در همان محیط تأمین شود. امید است که با عملیاتی‌شدن این موضوع شاهد توسعه و رونق فضایی مناسب و جذاب برای خرید، کسب‌وکار و گذران اوقات فراغت برای همه مسافران شهر زیرزمینی باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: