April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۹۳۲۷
۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
0
در حال حاضر بازار‌ها انتظار دارند تا فدرال رزرو در آخرین نشست سال ۲۰۲۳ میلادی نرخ بهره را به میزان نیم درصد افزایش دهد.

قیمت بیت کوین ریخت

قیمت طلا در معالات امروز نزدیک به ۰.۸ درصد افت قیمتی داشت تا کار خود را در اولین روز معاملات هفتگی به زیر مرز ۱۷۸۰ دلاری سقوط کند.

در حالی قیمت طلا امروز نزولی بود که سرمایه گذاران در انتظار گزارش تورم آمریکا در ماه نوامبر و همچنین نشست فدرال رزرو در هفته جاری هستند. در حالی که بازار‌ها در حال حاضر در موقعیت انتظار و انفعال قرار دارند تحلیل گران پیش بینی می‌کنند روز‌های پر اتفاق آینده می‌تواند روز‌های پرنوسانی برای اغلب بازار‌ها از جمله فدرال رزرو باشد.

در حال حاضر بازار‌ها انتظار دارند تا فدرال رزرو در آخرین نشست سال ۲۰۲۳ میلادی نرخ بهره را به میزان نیم درصد افزایش دهد. این در حالی است که بانک مرکزی آمریکا در اقدامی که در دهه‌های اخیر بی سابقه بوده است، چهار بار متوالی برای مبارزه با تورم دست به افزایش ۷۵ صدم درصدی نرخ بهره زد.

همچنین بانک مرکزی اتحادیه اروپا و بانک مرکزی انگلیس نیز این هفته تصمیم جدید سیاست پولی خود را خواهند گرفت. داده‌های تورم تولیدکننده آمریکا در روز جمعه منتشر شد و این شاخص کمی بیشتر از انتظارات بود؛ موضوعی که نشان می‌دهد که فدرال رزرو باید نرخ بهره را برای مدت بیشتری در سطوح بالا نگه دارد. وزیر خزانه داری آمریکا جنت یلن، البته پیش بینی کرد که نرخ تورم آمریکا در سال ۲۰۲۳ به مقدار قابل توجهی کاهش یابد.

همچنین قیمت بیت کوین نیز روز دوشنبه نزدیک به ۱.۳ درصد ریزش داشت و قیمت مجددا به سمت مرز ۱۷۰۰ دلاری بازگشت. بیت کوین در روزی که گذشت نوسان قیمتی نزدیک به ۳۰۰ دلاری داشت. بیت کوین در ده روز اخیر در حوالی همین محدوده قیمتی نوسان داشته است.

همچنین اتریوم نیز نزدیک به ۱.۵ درصد کاهش قیمت را به ثبت رساند و در محدوده قیمتی ۱۲۵۰ دلار کار خود را به پایان برد. محدوده نوسان قیمتی اتریوم نیز نزدیک به ۳۵ دلار بود. بیت کوین و دیگر کریپتو‌ها نیز مانند بسیاری از بازار‌ها در انتظار گزارش تورم آمریکا و تعیین تکلیف درباره ادامه سیاست‌های پولی فدرال رزرو هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: